Samps
Silver
Den är mäktig, 45,5 eller 42mm?Landade igår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är mäktig, 45,5 eller 42mm?Landade igår
Wow. Snyggt.Det var ett tag sedan jag postade här trots att många klockor har kommit och gått under det senaste året.
Denna är dock något som jag suktat efter länge, redan när jag köpte min första riktiga klocka var denna en av huvudkandidaterna men valet föll då (2008) på en GMT-c.
För ett par månader sedan fick jag ett akut sug när @DG_STHLM kom förbi och viftade med sin =)
Paketet trillade in idag.
Notera Description: Spareparts, samt customer value: 500.00 EUR
Sliter upp plasten och kommer till nästa hinder:
Öppnar upp och ned, scheisse. Ser rätt ut att vara rätt innehåll
De som vet vet
Nu så, en R-serie från 1987
Så jäkla nöjd! . Nu saknas bara en svensk dagskiva, får friska upp högstadietyskan så länge
Wristshots
Tack för mig och glad sommar alla KS:are!
Tack! =)Wow. Snyggt.
Shit, bling bling. Kommer bli kung i sommar!Det var ett tag sedan jag postade här trots att många klockor har kommit och gått under det senaste året.
Denna är dock något som jag suktat efter länge, redan när jag köpte min första riktiga klocka var denna en av huvudkandidaterna men valet föll då (2008) på en GMT-c.
För ett par månader sedan fick jag ett akut sug när @DG_STHLM kom förbi och viftade med sin =)
De som vet vet
Så jäkla nöjd! . Nu saknas bara en svensk dagskiva, får friska upp högstadietyskan så länge
Wristshots
42Den är mäktig, 45,5 eller 42mm?
Du skyller alltid på farsan o låter han betalaFarsan har haft två favoritklockor. Smpc och subc. Omegan har han redan köpt för lite över ett år sen men tyckte att det var på tiden att han böt upp sig när rätt pris för rätt klocka dök upp. Så när en LNIB tidig 2016 dök upp för ett vettigt pris på k&s så var det bara att dega och skicka ett sms till farsan att jag köpt en klocka till han så han får swisha mig.
Han fattade ingenting och tänkte "va fan jävla unge, hur många klockor vill du att jag ska ha?"
Nu har jag iaf hämtat ut hans sub, fått pengar på kontot efter ha blivit frågat tusen gånger om jag verkligen tycker att den är värd nästan tre gånger så mycket som hans omega.
Nu återstår att se vad som händer med smpn ifall den behålls eller om den åker ut på k&s. Fyra klockor som han har nu är tydligen alldeles för mycket att ha enligt farsgubben.
Stort tack till @par för en snabb och smidig affär
Inte mitt fel att han sagt att han har ett klockkonto jag får leka fritt med. Ge aldrig en grabb fria tyglar. Men har faktiskt ett eget klockkonto också son majoriteten inhandlas medDu skyller alltid på farsan o låter han betala
Grattis! Behåll smp!
Grattis, riktigt fin!Det var ett tag sedan jag postade här trots att många klockor har kommit och gått under det senaste året.
De som vet vet
Wristshots
Grymt mannen, stort grattis!Det var ett tag sedan jag postade här trots att många klockor har kommit och gått under det senaste året.
De som vet vet
Wristshots
Tackar, det är delvis ditt fel . Nu ska man bara hitta en diamanttavlaGrymt mannen, stort grattis!
GrattisHade inte tänkt posta denna då det egentligen inte skulle bli paketöppning på länge än men vad gör man. Har aldrig haft något egentligt Rolex-sug under de år jag varit klockintresserad, Omega har alltid varit märket som varit speciellt i min värld. Men när jag började fastna i träsket på allvar i fjol så flimrade plötsligt den avskalade gamla Datejust modellen med silvertavla förbi och idén om att hitta ett ex som var årsklocka fastnade. Därefter har jag kikat lite extensivt men inte varit lockad att slå till. Så nu hade jag precis lagt ut pengar på annan klocka och så dyker det upp ett ex jag vågade tro på. Jag slog till och stänger nu klock-kontot för lång tid framöver. Med min DJ 1601 från 1973(ish) i sommarsolen. (Första och sista Rolexen skulle jag gissa)
Bra jävla skick på den DDnDenna är dock något som jag suktat efter länge, redan när jag köpte min första riktiga klocka var denna en av huvudkandidaterna men valet föll då (2008) på en GMT-c.
Det var ett tag sedan jag postade här trots att många klockor har kommit och gått under det senaste året.
De som vet vet
Wristshots
Tackar, jag är nöjd =)Bra jävla skick på den DDn
Tack!Go dinka, grattis!
Grattis! Kul med mer S&S på forumet.Att jag gick med i KS kan nog vara det värsta som har hänt min plånbok.. Efter några månaders tålamod hittade jag äntligen en SS som kändes helt rätt!
IWC Aquatimers har kliat mig under lång tid. Dröjde dock till den blåa varianten i nya serien innan jag föll pladask.
Ser jäkligt bra ut!Fick hem den här.
Maxi 5513 är grymt!
Mycket, mycket fin present till dottern! Har själv två små töser på 2,5 resp. 1 år, men jag fantiserar redan om vilka klockor jag ska ge dem när det beger sigVad kom med DHL idag? Dotterns 20-års present!
Så spännande!
Dottern, rätt exalterad nu
Så otroligt elegant förpackad. Väldigt speciell känsla att öppna det här paketet.
En till box!
Vad har vi här då!?
En datejust 36 mm från 1996, samma år som hennes födelseår.
Den är sjukt vacker!!
Vad ska man säga? Den är fantastiskt vacker! Har inte sett dottern så här lycklig sedan hon tog studenten. Grattis på 20-års dagen älskade dotter!
Du hittade en tillslut, ser bra ut, Stort grattis till dottern din!Vad kom med DHL idag? Dotterns 20-års present!
Så spännande!
Dottern, rätt exalterad nu
Så otroligt elegant förpackad. Väldigt speciell känsla att öppna det här paketet.
En till box!
Vad har vi här då!?
En datejust 36 mm från 1996, samma år som hennes födelseår.
Den är sjukt vacker!!
Vad ska man säga? Den är fantastiskt vacker! Har inte sett dottern så här lycklig sedan hon tog studenten. Grattis på 20-års dagen älskade dotter!