• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Det kom ett paket!
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Tada! En rolex med IS till frugan :)
image.jpg

Det fina med KS:
Har länge suktat efter en Aqualand. Tittat i aqualand-tråden och tänkt att en sån skulle sitta fint till sommaren. Fastnade ordentligt för den tvåtonade och övervägde om det var värt väntan att beställa från andra sidan jorden.

Imorse dök en upp på K&S, som på beställning. Tänkte att det var ett tecken från ovan, som för att ha en ursäkt, och slog till direkt. Träffade säljaren i eftermiddags och nu har jag den på armen. Fruktansvärt snygg och perfekt för sommaren! :)

image.jpg

Det fina med KS:
Har länge suktat efter en Aqualand. Tittat i aqualand-tråden och tänkt att en sån skulle sitta fint till sommaren. Fastnade ordentligt för den tvåtonade och övervägde om det var värt väntan att beställa från andra sidan jorden.

Imorse dök en upp på K&S, som på beställning. Tänkte att det var ett tecken från ovan, som för att ha en ursäkt, och slog till direkt. Träffade säljaren i eftermiddags och nu har jag den på armen. Fruktansvärt snygg och perfekt för sommaren! :)

image.jpg

Bra köp, ett fynd om du frågar mig :) Perfekt sommarklocka!

Idag kom ett paket som fått åka förstaklass. Inte illa. Får hoppas "passageraren" är utvilad nu då :)
Min gamla kökskniv får agera verktyg för att slita upp den väl igentejpade lådan.
P5280617.jpg

I lådan fanns ännu en låda.
P5280619.jpg

Spänningen stiger...

Bort med bubbelplasten och den här texten kan skönjas. En del har sett den förr...
P5280621.jpg

Otroligt nog så är det ännu en låda i lådan som kom i en låda.
P5280624.jpg

Mer än en kan nog lista ut vart det här ska sluta.

O här är den:
P5280628.jpg

Sumo-san :)

Råkade lägga den i solen ett par sekunder och fick till värsta lume-shoten direkt :)

Och så klart, det obligatoriska handledsskottet:
P5280629.jpg

Det ska bli spännande att se hur vi trivs ihop. Det börjar bra :)

Igår var dagen då jag fick min första Rolex!
Modellen tycker jag är en perfekt sommarklocka och det är jag nog inte ensam om. Jag hade väntat på den länge och den var precis så fin som bilderna hade visat innan :)!

Är riktigt nöjd med den så här 24 timmar senare och den sitter riktigt bra på armen!

image.jpg

image.jpg

Tack Bomier för affären och all hjälp :)!

/Stefan
Äntligen vännen!
Worth waiting for:)

Gryyyyymt

Jag tror inte någon här missat den stora utförsäljningen av Zodiac som Eric Jajjamensan P har gjort i Köp&Sälj. Jag satt redo och hög den första som kom, en gammal Zodiac Sea Dragon. Idag fick jag paket...
image.jpg
image.jpg

Schysst med extra band och verktyg! :)
image.jpg

På med ett NATO
image.jpg
image.jpg

Försök till en "handen i fickan"
image.jpg

Sjukt nöjd med den, riktigt gedigen rakare :)

Här kommer en budget öppning med stort B!:)

Detta är en Luch! Vitrysk kultklocka som blev lite av en storsäljare för några år sedan! Har länge haft lite span på denna!
Det som är lite speciellt med klockan är att det endast är en visare. Tackar Carlanton för köpet!

Kolla in den exklusiva förpackningen! Plast och papper:)

DSCF2094.JPG

DSCF2095.JPG

Enkel och - tycker jag - snygg tavla!
DSCF2096.JPG

DSCF2097.JPG

Å så på leden!
DSCF2098.JPG

Tillbaka
Topp