Randel
Silver
Ok, tack för info. Bra med lite kött på benen.
Dessutom grymt snabb frakt och väldigt bra mail-kommunikation.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här är pärlan som jag sitter och väntar på.
Följer upp med real life picture senare då den är hämtad. Kan hända att det åker på en länk
Tjipp
Skickat från min HTC One via Tapatalk
Grattis! Grymt gedigna de där, fantastisk länk.En puck kom i fredags med posten! Håll tillgodo!
Kärlek , kärlek och åter kärlek!! Väntan är över. Denna följer med mig i graven...
Grattis! Grymt gedigna de där, fantastisk länk.
En puck kom i fredags med posten! Håll tillgodo!
Kul att du är glad, men en Rolex piskar den hela vägen till Brålanda är jag rädd...Jag saknar egentligen ord för att beskriva den lycka jag känner nu... Detta kom med posten idag. Varför jaga klockor som börjar på R och slutar på X när man kan ha en sån här skönhet på armen??
Tjipp everbody!
Tjusigt! Nu kan du ta tid hur lång tid det tar för VSK att gå upp i Allavenskan. Nej förresten, då behöver du evighetskalenderFick hem denna ( inte så ) lilla rackare idag. Köpt mer för ett gott ändamål än något annat i Zodiac bazar. Får se hur länge den får stanna.
Jaha, nu ska vi visst vara oförskämda ocksåTjusigt! Nu kan du ta tid hur lång tid det tar för VSK att gå upp i Allavenskan. Nej förresten, då behöver du evighetskalender
Vaddå? Klockan är jättefin!Jaha, nu ska vi visst vara oförskämda också