Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här kommer en budget öppning med stort B!
Detta är en Luch! Vitrysk kultklocka som blev lite av en storsäljare för några år sedan! Har länge haft lite span på denna!
Det som är lite speciellt med klockan är att det endast är en visare. Tackar Carlanton för köpet!
Kolla in den exklusiva förpackningen! Plast och papper
Enkel och - tycker jag - snygg tavla!
Å så på leden!
Det här är en sann entusiast. Den ende jag vet som genast tar ut sin nyligen adopterade Zodiac på rejäl krogrunda. För somliga finns det naturliga Zodiacföräldraskapet i generna. Väntar otåligt på summering. Rock on broder...Jag tror inte någon här missat den stora utförsäljningen av Zodiac som Eric Jajjamensan P har gjort i Köp&Sälj. Jag satt redo och hög den första som kom, en gammal Zodiac Sea Dragon. Idag fick jag paket...
Schysst med extra band och verktyg!
På med ett NATO
Försök till en "handen i fickan"
Sjukt nöjd med den, riktigt gedigen rakare
Damn!
Damn!
WG såklart?
Jäkligt, jäkligt snygg.. svårt sval
Inget paket, men nytt från i fredags.
Ser fin ut den där!Nyinkommet! Inklusive hemleverans, trevligt snack och en massa band. Tackar the quiet man för att du kom ihåg min plats i kön
Nyinkommet! Inklusive hemleverans, trevligt snack och en massa band. Tackar the quiet man för att du kom ihåg min plats i kön
Grattis fin klockaNyinkommet! Inklusive hemleverans, trevligt snack och en massa band. Tackar the quiet man för att du kom ihåg min plats i kön
Ska du ha kölapp?Äsch. Den där läste ju jag precis om och tänkte att man skulle ha varit med när den skulle flippas!
Grattis till en mycket snygg klocka!
Ska du ha kölapp?
Nyinkommet! Inklusive hemleverans, trevligt snack och en massa band. Tackar the quiet man för att du kom ihåg min plats i kön
Jag skippar allt vad Wellpaps-ytterlådor och klockboxar heter och går istället direkt på resultatet. En kollega visade upp sin Seiko SKX007 när vi vari Dubai för några månader sedan och jag föll direkt för det klassiska utseendet på klockan. Efter lite research hittade jag Creationwatches och de hade två varianter i lager: En variant utan texten "21 jewels" och "made in Japan" och en med. Det skilde några hundralappar, och bara för att irritera min kollega som valt snikvarianten så valde jag såklart varianten med ovan nämnda texter Frakten från Creationwatches var väldigt snabb (DHL Express), och jag slapp undan utan moms och tull. Jag kände för att lyxa till det rejält så jag valde att få en riktig Seiko-kartong till klockan istället för bara en anonym box. Detta kostade i och för sig hela 30 (!) spänn men jag tyckte trots allt att det var värt det. Klockan kom på ett svart snik-nato (ett så kallat sosse-nato här i Malmö-trakten) så det vaskade jag till förmån för ett Nato köpt från Singularstraps. För 1.392:- som jag betalade för denna Seiko SKX007 (som ju är en automatare) så är jag naturligtvis mer än nöjd. Jag har inte klockat den ännu, men har inte reagerat på någon avsevärd tidsavvikelse från COSC-standard.
Jag skippar allt vad Wellpaps-ytterlådor och klockboxar heter och går istället direkt på resultatet. En kollega visade upp sin Seiko SKX007 när vi vari Dubai för några månader sedan och jag föll direkt för det klassiska utseendet på klockan. Efter lite research hittade jag Creationwatches och de hade två varianter i lager: En variant utan texten "21 jewels" och "made in Japan" och en med. Det skilde några hundralappar, och bara för att irritera min kollega som valt snikvarianten så valde jag såklart varianten med ovan nämnda texter Frakten från Creationwatches var väldigt snabb (DHL Express), och jag slapp undan utan moms och tull. Jag kände för att lyxa till det rejält så jag valde att få en riktig Seiko-kartong till klockan istället för bara en anonym box. Detta kostade i och för sig hela 30 (!) spänn men jag tyckte trots allt att det var värt det. Klockan kom på ett svart snik-nato (ett så kallat sosse-nato här i Malmö-trakten) så det vaskade jag till förmån för ett Nato köpt från Singularstraps. För 1.392:- som jag betalade för denna Seiko SKX007 (som ju är en automatare) så är jag naturligtvis mer än nöjd. Jag har inte klockat den ännu, men har inte reagerat på någon avsevärd tidsavvikelse från COSC-standard.
Ett par bilder följer nedan.
Fint, mitt nästa inköp kommer bli en SKX också, inte valt exakt modell än.. Var priset inklusive moms från tullverket och frakt?
Jag slapp moms och tull, och Creationwatches har fri frakt så 1392 var allt jag pröjsade.