Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry la i fel tråd, skulle vara i Den första och enda Dagens klocktråd!
Grattis till BondklockanKom ett paket idag.
Omega seamaster, 2531.80
Bondklockan som bars i tomorrow never dies and die another day om jag inte missminner mig. Aldrig varit stor SMP Fan men tänkte jag får prova.
Grattis till en riktig snygging i den nya snygga trälådanDå var det dags för en ny klocka.
Mycket nöjd själv med mitt val.
Mycket bra! Gratulerar!Sålde min DD, letade efter nytt! tog en vecka. Och nu sitter den på armen! Fan vad dem här sitter bra!Rolex Daytona 116520
Grattis! Riktigt nice!! Det ska bli mitt nästa inköp! Extra mycket habegär nu när den gått ur tidenSålde min DD, letade efter nytt! tog en vecka. Och nu sitter den på armen! Fan vad dem här sitter bra!Rolex Daytona 116520
Grattis!!!Då var det dags för en ny klocka.
Mycket nöjd själv med mitt val.
Grattis som den!Sålde min DD, letade efter nytt! tog en vecka. Och nu sitter den på armen! Fan vad dem här sitter bra!Rolex Daytona 116520
En dröm! Stort grattis!Sålde min DD, letade efter nytt! tog en vecka. Och nu sitter den på armen! Fan vad dem här sitter bra!Rolex Daytona 116520
Coolt. Grattis. Känns som man borde ha en bara för att.Inget speciellt, men kände ett sug efter en nu när de slutat tillverkas. Avsaknaden av en "beater" spelade också en roll.
Grymt snygg! Eventuellt min nästa klockaSålde min DD, letade efter nytt! tog en vecka. Och nu sitter den på armen! Fan vad dem här sitter bra!Rolex Daytona 116520
Grattis! Riktigt fintSålde min DD, letade efter nytt! tog en vecka. Och nu sitter den på armen! Fan vad dem här sitter bra!Rolex Daytona 116520
Klassiker. Grymt bra.Blev med Speedy igår! Som alla säkert redan vet så är boxen i en klass för sig
Stort tack till Daniel hos @ROB-1832 för hjälpen!
Ungefär så jag kände ocksåCoolt. Grattis. Känns som man borde ha en bara för att.
Den är bra, stort grattis!Sålde min DD, letade efter nytt! tog en vecka. Och nu sitter den på armen! Fan vad dem här sitter bra!Rolex Daytona 116520
Vilken skönhet! Stort grattis!Sålde min DD, letade efter nytt! tog en vecka. Och nu sitter den på armen! Fan vad dem här sitter bra!Rolex Daytona 116520
Den är jäkligt bra! Grattis!Min 3:e GMTc 116713 på 6 månader men denna stannar nog. 2013 var en väldigt speciellt år för mig och jag har mer eller mindre jagat efter en klocka från 2013 men hade ett par krav, till sist hittade jag en, lätt nog från blocket och inte från utlandet eller liknande
En Rolex, med nånting grönt, från 2013, helst ny... det var ny delen som var svårt men här är den, fortfarande i plast klockan kom idag den 13 dessutom, det är nog meningen eller hur . Hade dessutom väldig tur att klockan hann precis innan Rolex bytte till blå lume så denna GMT har grönt lume, vilken är ju en bonus för mig för att ju mer grönt desto bättre.
Jäkla schysst! Jag är lite novis - men just den kombon, är inte den ganska ovanlig? Guld+stål med svart tavla?Min 3:e GMTc 116713 på 6 månader men denna stannar nog. 2013 var en väldigt speciellt år för mig och jag har mer eller mindre jagat efter en klocka från 2013 men hade ett par krav, till sist hittade jag en, lätt nog från blocket och inte från utlandet eller liknande
En Rolex, med nånting grönt, från 2013, helst ny... det var ny delen som var svårt men här är den, fortfarande i plast klockan kom idag den 13 dessutom, det är nog meningen eller hur . Hade dessutom väldig tur att klockan hann precis innan Rolex bytte till blå lume så denna GMT har grönt lume, vilken är ju en bonus för mig för att ju mer grönt desto bättre.
Inte GMT, däremot är sub i G/S med svart tavla lite ovanligt (tror jag iaf?)man ser inte många på forumet jämfört med den blåaJäkla schysst! Jag är lite novis - men just den kombon, är inte den ganska ovanlig? Guld+stål med svart tavla?
Äntligen semester! Mycket jobb under våren och allt slit var tänkt att belönas med en ny klocka, den stora frågan var bara vad. Mycket spanande på forumet, chrono24 och några vändor i Stockholm för att testa. Sedan kom Brexit och den dalande pundkursen vilket gjorde att jag funderade på att klämma in en semesterresa i London. Så blev det dock inte utan idag på väg ut på landet och lite riktig ledighet, stannade jag till i Stockholm och fick med mig en påse hem.
Men vänta nu, klocka skulle det vara, ingen skjorta. Det har jag tillräckligt av...
Som tur var fanns det en välbekant mindre påse i den stora. Och i den en box, med en mindre box. En konstigt platt en.
Vad har jag hittat på?!
Jo, en fantastisk . Inte direkt från Nymans utan jag hade stämt träff med @Niklas på hans jobb för att få en titt på denna skapelse. Inte testad sedan innan, men allt stämde, klockan var i fantastiskt skick och satt bra på handleden. Det kändes helt rätt. DEAL!
Lite mer bilder i solen:
Och några med klockan på handleden:
Nu ska det njutas av semester!
Tack Niklas. Trevligt att göra affär och prata lite. Jag är mycket, mycket nöjd. Klockan var fantastisk i kvällssolen. Riktigt roligt att fotografera den då. Dina bilder brukar ju inte vara så dåliga de heller, tagna liggandes på magen under skrivbordet för bäst ljus, eller hur var det!?Den sitter riktigt bra på din handled, hoppas du är nöjd.
Och vilka bra bilder du tagit på den. Nästa gång jag säljer någon annan klocka får du komma och ta kort
Tack för en trevligt pratstund idag och njut nu av sommaren med nya klockan!
Bam! Grattis. Nu är det dax för en ny GTG på slätten känner jag...Äntligen semester! Mycket jobb under våren och allt slit var tänkt att belönas med en ny klocka, den stora frågan var bara vad. Mycket spanande på forumet, chrono24 och några vändor i Stockholm för att testa. Sedan kom Brexit och den dalande pundkursen vilket gjorde att jag funderade på att klämma in en semesterresa i London. Så blev det dock inte utan idag på väg ut på landet och lite riktig ledighet, stannade jag till i Stockholm och fick med mig en påse hem.
Men vänta nu, klocka skulle det vara, ingen skjorta. Det har jag tillräckligt av...
Som tur var fanns det en välbekant mindre påse i den stora. Och i den en box, med en mindre box. En konstigt platt en.
Vad har jag hittat på?!
Jo, en fantastisk . Inte direkt från Nymans utan jag hade stämt träff med @Niklas på hans jobb för att få en titt på denna skapelse. Inte testad sedan innan, men allt stämde, klockan var i fantastiskt skick och satt bra på handleden. Det kändes helt rätt. DEAL!
Lite mer bilder i solen:
Tackar!Bam! Grattis. Nu är det dax för en ny GTG på slätten känner jag...
Trevlig paketöppning och vilken fin Lange!Äntligen semester! Mycket jobb under våren och allt slit var tänkt att belönas med en ny klocka, den stora frågan var bara vad. Mycket spanande på forumet, chrono24 och några vändor i Stockholm för att testa. Sedan kom Brexit och den dalande pundkursen vilket gjorde att jag funderade på att klämma in en semesterresa i London. Så blev det dock inte utan idag på väg ut på landet och lite riktig ledighet, stannade jag till i Stockholm och fick med mig en påse hem.
Vad har jag hittat på?!
Lite mer bilder i solen:
Äntligen semester! Mycket jobb under våren och allt slit var tänkt att belönas med en ny klocka, den stora frågan var bara vad. Mycket spanande på forumet, chrono24 och några vändor i Stockholm för att testa. Sedan kom Brexit och den dalande pundkursen vilket gjorde att jag funderade på att klämma in en semesterresa i London. Så blev det dock inte utan idag på väg ut på landet och lite riktig ledighet, stannade jag till i Stockholm och fick med mig en påse hem.
Vad har jag hittat på?!
Lite mer bilder i solen: