Tack har letat land och rike efter det perfekta exemplaret. Hitta detta prakt/premium exemplaret tillslut i England.Klart underskattad dinka. Sjukt clean och länken är fantastiskt. Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack har letat land och rike efter det perfekta exemplaret. Hitta detta prakt/premium exemplaret tillslut i England.Klart underskattad dinka. Sjukt clean och länken är fantastiskt. Grattis!
Snygg. Grattis.
Iwc mark XVI ifrån 2009 full set och då menar jag allt! Kunde inte vara mer nöjd den är i super fint skick och ser ut som ny
Grattis!
Iwc mark XVI ifrån 2009 full set och då menar jag allt! Kunde inte vara mer nöjd den är i super fint skick och ser ut som ny
Snygg. Grattis.
Jag antar att post-tjejjen funderade på vad du är för filur som fotar henne hämta paketet. Det är ju bara att säga "jag hänger på ett klockforum och där brukar vi fota emballaget vi hämtar på posten".
Standard bild på en riktig paket öppningGrattis!
Tjejen ser måttligt road ut
Snyggt! Vad är det för referens på denna?
Då kom paketet nr 2(33) Alldrig provat den på handen men jag är mycket nöjd
Tack 233Snyggt! Vad är det för referens på denna?
Woosh, grym dubbelöppning det där! Pannan är så jäkla bra och IWCn går inte heller av för hackor. Grattis
Wow, inte en dålig dag de där =)
Sjukt bra med 233!
Ruskigt fin. Grattis.Äntligen! Nybeställt. Uthämtat idag.
Lite knöglig ytterbox.
Innerboxen är oskadd
SRP775, så snygg!
Glimmar i solskenet!
Vilar på nyinförskaffat Cigarretui från Spanien via England, som också hämtades ut idag.
Så grymt nöjd!
Håller dock med föregående talare om fruktansvärt oskön dykarförlängningsspänne, det byttes direkt till annat spänne.
Tack men VCn hägrar fortfarandeSjukt bra med 233!
Mycket fin. GrattisMin första Rålle! Väldigt nöjd, men jakten på den perfekta 1601:an har bara börjat!
Hehe fick ett infall när Padi psykosen kom på KS sålde av 3 klockor utan någon konkret plan och detta blev resultatet@Xalle dubbel grattis!
Tidig jul/födelsedag för dig
Riktigt fin den där
Gumminatot är inte från mig?
Sorry! Tack @Jonulf för gummit, det satt som en smäck!Gumminatot är inte från mig?
Två mycket fina klockor ni fick in där!
Igår Seiko, idag Bratte. Nästa vecka kommer ytterligare nytt. Tack @ERIKSON URHANDEL för att ni räddar oss från hjärnsläpp pga Loctite i länken <3
Ibland ringer postgubben två gånger....stort grattis till dem. IWC'n är bara så bra i sin enkelthet!
Enig bra OWG klocka!Jag tycker den är riktigt grym i de flesta lägen!
Enig bra OWG klocka!
Jag menade hypotetisktHar testa OWG innan....men ack så icke jag det var
Sorry! Tack @Jonulf för gummit, det satt som en smäck!
Finns flera stycken i Sinn-trådenHallå, vristskott!?