• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

IMG_5302.JPG

IMG_5305.JPG
IMG_5309.JPG

Iwc mark XVI ifrån 2009 full set och då menar jag allt! Kunde inte vara mer nöjd den är i super fint skick och ser ut som ny :)
Snygg. Grattis.

Jag antar att post-tjejjen funderade på vad du är för filur som fotar henne hämta paketet. Det är ju bara att säga "jag hänger på ett klockforum och där brukar vi fota emballaget vi hämtar på posten". :D
 
Äntligen! Nybeställt. Uthämtat idag.

Lite knöglig ytterbox.
image.jpeg


Innerboxen är oskadd
image.jpeg


SRP775, så snygg!
image.jpeg


Glimmar i solskenet!
image.jpeg


Vilar på nyinförskaffat Cigarretui från Spanien via England, som också hämtades ut idag.
image.jpeg


Så grymt nöjd!
Håller dock med föregående talare om fruktansvärt oskön dykarförlängningsspänne, det byttes direkt till annat spänne.
Ruskigt fin. Grattis.
 
IMG_5356.JPG

Ibland ringer postgubben två gånger....stort grattis till dem. IWC'n är bara så bra i sin enkelthet!

Tack :) Det var ändamålet med klockan simpel men allsidig. Det är inte många klockor som klarar följande kriterierna enligt mina egna preferanser: skall funka en dag på fjället men skall inte behöva bytas till middagen och skall funka på kontoret på måndag morgon.

Har sjukt svårt med att bära dykare på fjället. Hade en Explorer tidigare men det kändes bara fel av någon konstig anledning.

Men nu är jag glad iaf :)
 
Tillbaka
Topp