wotan
Silver
Najs, grattis!Första av denna kategori och märke, ganska nöjd än så länge
Armbandet ska nog bytas ut mot en antracit mörk grå så blir det perfekt, skål
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Najs, grattis!Första av denna kategori och märke, ganska nöjd än så länge
Jag gillar din stil, Sherwan! Nu blev jag ruggigt sugen! Vad är reffen på den?Första av denna kategori och märke, ganska nöjd än så länge
Tack @JohnZ & @wotanJag gillar din stil, Sherwan! Nu blev jag ruggigt sugen! Vad är reffen på den?
Den ser riktigt läcker ut! Hur bärs den? Är osäker på om jag skulle komma undan med 43mm på mina klena handleder...Tack @JohnZ & @wotan
Amatör när det gäller Breitling men Yonsson recension av Aerospace Evo Night Mission nedan för mer sköna bilder och lite info:
https://klocksnack.se/threads/recension-breitling-aerospace-evo-night-mission.54695/
Imponerande AR på klockan, ser knappt glaset om de inte finns damm eller fingeravtryck
Faktiskt mindre än förväntad, det svart/gråa titan är mer förlåtande än de vanlig "stål"Den ser riktigt läcker ut! Hur bärs den? Är osäker på om jag skulle komma undan med 43mm på mina klena handleder...
Första av denna kategori och märke, ganska nöjd än så länge
Riktigt fin, jag hade ägt en om mina handleder varit grövre...Tack @JohnZ & @wotan
Amatör när det gäller Breitling men Yonsson recension av Aerospace Evo Night Mission nedan för mer sköna bilder och lite info:
https://klocksnack.se/threads/recension-breitling-aerospace-evo-night-mission.54695/
Imponerande AR på klockan, ser knappt glaset om de inte finns damm eller fingeravtryck
@Nicke L (Växjö) TackRiktigt fin, jag hade ägt en om mina handleder varit grövre...
Världsklass !Äh lika bra att posta en bild här också eftersom jag är så nöjd
Wristshot?@Nicke L (Växjö) Tack
Kan säga att jag har armar på 17-17,5cm och ganska smala handleder, funkar utan problem.
Padi på 44mm ser mycket större ut på armen men skiljer bara 1mm.
Lite mörkt just nu men försökte få till det så bra som möjligtWristshot?
Grattis! @sherwanFörsta av denna kategori och märke, ganska nöjd än så länge
TackarGrattis! @sherwan
Hehe, det verkar du inte vara ensam om @sherwanTackar
Jag har ännu inte fått bort din (min) klocka ur skallen, hur jag än vrider o vänder kommer jag alltid tillbaka till "den"
Funkar!Lite mörkt just nu men försökte få till det så bra som möjligt
Kul med alarmklocka. Den ser väldigt elegant ut. Grattis.Torka på klockfronten ett tag, i somras trillade.det iofs in ett nomos solur som bärs som halsband men idag var det dags. Efter lite span efter ett mekaniskt alarm fick jag till slut en träff där även auktionen höll sig lugn.
As1475, 35mm utan krona. Referensen pekar mot en revue thommen cricket 2 och bör vara från slutet 90 tal. Hockeyträning med grabben så ev wristshot kommer senare.
Stort grattis....Första av denna kategori och märke, ganska nöjd än så länge
Torka på klockfronten ett tag, i somras trillade.det iofs in ett nomos solur som bärs som halsband men idag var det dags. Efter lite span efter ett mekaniskt alarm fick jag till slut en träff där även auktionen höll sig lugn.
As1475, 35mm utan krona. Referensen pekar mot en revue thommen cricket 2 och bör vara från slutet 90 tal. Hockeyträning med grabben så ev wristshot kommer senare.
Och som vanligt lägger jag bilderna i fel ordning. Sorry!Polarna packar upp!
Polarn? Det var väl du som hade den på dig i annan tråd nyligen! Packade han upp åt dig? Men jag gillar verkligen denna.Polarna packar upp!
Jag hade ju min gamla på mig. Han öppnade en ny sunburst. Var hemma och byttePolarn? Det var väl du som hade den på dig i annan tråd nyligen! Packade han upp åt dig? Men jag gillar verkligen denna.
Ha, ha. Memento-vibbar. Grattis till klockan.Polarna packar upp!
Blivande Breitling-ambassadör? Frän klocka, även om din andra svarta är ett strå vassare.
Breitling Colt Chronograph Blacksteel. 44mm x 14,7mm, 200m WR, stål, på militärgummi istället för standardcanvas.
Klockren, perfekt storlek, sjukt nöjd!
Grym färg!
Breitling Colt Chronograph Blacksteel. 44mm x 14,7mm, 200m WR, stål, på militärgummi istället för standardcanvas.
Klockren, perfekt storlek, sjukt nöjd!