• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Landade en ny klocka i samlingen i en bytes deal.
IMG_0037.JPG
IMG_0039.JPG
IMG_0040.JPG
IMG_0041.JPG
IMG_0042.JPG

Blir kul o prova en i maxi case ett tag, 116613LN :)
Snygg landning! Grattis till den godingen.
 

MattNatt

Cartier
Varje gång en ny dinka kommer in i samlingen lovar jag dyrt o heligt att vara ambitiös med att lägga upp bilder på tråden. Varje fång misslyckas jag då ivern alltför ofta tar överhand. Så hatten av, ni som har balansen o sinnesnärvaron att dokumentera paketöppningen.
En halv sjaskig bild på mitt nyförvärv blir det i vart fall så håll till godo :)

Med taskig ljussättning kanske jag bör hjälpa er på traven med att det är en Hulk 116610lv
image.jpeg
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Varje gång en ny dinka kommer in i samlingen lovar jag dyrt o heligt att vara ambitiös med att lägga upp bilder på tråden. Varje fång misslyckas jag då ivern alltför ofta tar överhand. Så hatten av, ni som har balansen o sinnesnärvaron att dokumentera paketöppningen.
En halv sjaskig bild på mitt nyförvärv blir det i vart fall så håll till godo :)

Med taskig ljussättning kanske jag bör hjälpa er på traven med att det är en Hulk 116610lv
image.jpeg
Grattis :)

Angående "balansen o sinnesnärvaron att dokumentera"
pffff tror vi alla är som barn o öppnar snabbt som julafton.
Allt är stagad som Hollywood efter några timmars klämmande:
"Lights" check
"Camera" check
"Quiet please"
"Action" smack
Låtsas att den kom PRECIS... även om den är en vecka gammal på armen.
Tror de flesta gör så även om ingen säger det rakt ut.
Nu är DU med i regissörernas fackförening men du måste hålla tyst om det ;)
 

TheTaleTeller

Vacheron
Friends Of KS
2-Faktor
Här kommer mitt första bidrag i denna fantastiska tråd. Då detta var en lite ovanlig paketöppning så kommer bidraget endast bestå av en bild med en liten cliffhanger.

Jag införskaffade nyligen ett nytt ur, men då man inte alltid har de geografiska fördelarna för bra affärer så får man istället använda hantlangare. I detta fallet skickades min kära flickvän ut på en shoppingtur då hon ändå reste i jobbet..

Kontentan blev: Paketöppning på facetime och en fantastiskt lång väntan...

Fortsättning följer när jag väl får lägga vantarna på klockan! :pompus:

20161111_171244.png
 
Topp