Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så ska det se ut!! grymt snygg, bra val!Trillade in förra veckan..
Herre, där snålade du inte. Grymt!Trillade in förra veckan..
Wow! Stort grattis! Ser magnifik ut!Trillade in förra veckan..
Grattis till en verklig klassiker!Skapade en tråd för ett tag sedan en tråd gällande min första Rolex (stod mellan Sub Date samt BLNR). Kan säga att det blev Subben till slut, som jag fick i början av veckan. Så tyvärr är jag några dagar sen med att posta här. Bar klockan direkt från butiken, så ingen riktig "paketöppning". En wristshot (tagen under hemfärden efter klockinköpet) skadar dock aldrig!
Tackar!Grattis till en verklig klassiker!
Grattis! Snyggt matchat, funkar till allt verkligen.Skapade en tråd för ett tag sedan en tråd gällande min första Rolex (stod mellan Sub Date samt BLNR). Kan säga att det blev Subben till slut, som jag fick i början av veckan. Så tyvärr är jag några dagar sen med att posta här. Bar klockan direkt från butiken, så ingen riktig "paketöppning". En wristshot (tagen under hemfärden efter klockinköpet) skadar dock aldrig!
Så ska det se ut!! grymt snygg, bra val!
Herre, där snålade du inte. Grymt!
Tackar! Den är grym på alla sätt och vis.Wow! Stort grattis! Ser magnifik ut!
Synd att du limmade dit plaststenarna själv.Tackar! Den är grym på alla sätt och vis.
Synd att du limmade dit plaststenarna själv.
Grattis! Snyggt matchat, funkar till allt verkligen.
Stort grattis! En riktig läckerbit. Ser fram emot att få klämma på denJag har suktat länge efter den här klockan! Har kommit och gått lite möjligheter men det har inte blivit av av olika anledningar. Men nu! Är den äntligen här! Håll tillgodo
En liten spartanskt låda
Kan det vara den ultimata beatern?!?
Oooohhhh öppna!!! Hur är den?!?
Kabooom!!!
Äntligen!
Tack för mig! Nu ska jag njuta
Lovar att inte glömma denStort grattis! En riktig läckerbit. Ser fram emot att få klämma på den
Grattis till fin klockaSkapade en tråd för ett tag sedan en tråd gällande min första Rolex (stod mellan Sub Date samt BLNR). Kan säga att det blev Subben till slut, som jag fick i början av veckan. Så tyvärr är jag några dagar sen med att posta här. Bar klockan direkt från butiken, så ingen riktig "paketöppning". En wristshot (tagen under hemfärden efter klockinköpet) skadar dock aldrig!
Danke!Grattis till fin klocka
STAAAAAAAAJL!Trillade in förra veckan..
Vi välkomnar BLNR till familjen! Tack till @johnnythunders85 för en smidig och mycket trevlig affär!
Thanks!Vilken trio!
Vi välkomnar BLNR till familjen! Tack till @johnnythunders85 för en smidig och mycket trevlig affär!
Har kvar min. Dock haft den utlånad i någon/några månader. Använder den på jobbet normalt. Gillar den förutom bezeln. Fjädern i den är så jäkla lättBesök i Skövde. Plockade upp denna och tjatade mig till gummit på köpet... Denna var ju the shit för ett tag sedan... Vad tycker ni som haft den längre eller har alla hunnit sälja sina..? Mycket för pengarna känns det som iaf.
Kör du den där på handleden och stålsubben i fickan som sabreringsverktyg i sommar nu? #kungpåbeachenTrillade in förra veckan..
Fantastisk tavla! like!Trillade in förra veckan..
Instämmer, matta > sunburst.Fantastisk tavla! like!