Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Classic. Gött, hoppas du kommer trivas med denCasio f91w
Casio f91w
Hej, varifrån köpte du klockan?
Tack! Mycket nöjd än så länge. Väldigt trevlig!Classic. Gött, hoppas du kommer trivas med den
Välkommen till klubben och grattis! Helt fantastisk klocka. Är fortfarande nykär i min Speedy ProDå var det dags för något nytt i klocklådan. 1601an va lite tråkig att ha som OWG och har länge letat efter vad som skulle kunna vara min nästa klocka. Idag var jag och hämtade hem denna.
En Omega! Jag som aldrig varit intresserad av deras klockor förut.
Fullset, till och med hangtagen med originalpriset är kvar. Mycket roligt. Men vad är det för modell?
En Speedmaster, årsmodell 2001! Förhoppningsvis ska den vara lite roligare att bära än min gamla datejust. Nu kan jag ju ta tid på grejer!
Och en wristshot på det. Jag är riktigt nöjd! Den kom även på länken, men den fick åka av för att klockan inte skulle se allt för stor ut på mina kvistar till handleder. Tack för en bra affär @Buddhaliscious ! Nu ska jag hänga i speedmastertråden tills jag blir en gammal man.
Tack för en bra affär @Buddhaliscious ! Nu ska jag hänga i speedmastertråden tills jag blir en gammal man.
Stort grattis till en fin klassiker!Då var det dags för något nytt i klocklådan. 1601an va lite tråkig att ha som OWG och har länge letat efter vad som skulle kunna vara min nästa klocka. Idag var jag och hämtade hem denna.
En Omega! Jag som aldrig varit intresserad av deras klockor förut.
Fullset, till och med hangtagen med originalpriset är kvar. Mycket roligt. Men vad är det för modell?
En Speedmaster, årsmodell 2001! Förhoppningsvis ska den vara lite roligare att bära än min gamla datejust. Nu kan jag ju ta tid på grejer!
Och en wristshot på det. Jag är riktigt nöjd! Den kom även på länken, men den fick åka av för att klockan inte skulle se allt för stor ut på mina kvistar till handleder. Tack för en bra affär @Buddhaliscious ! Nu ska jag hänga i speedmastertråden tills jag blir en gammal man.
Tackar! Ja, jag känner hur det suger till i magen varje gång jag tittar på den. Tar tid på precis allt man kan tänka sig.Välkommen till klubben och grattis! Helt fantastisk klocka. Är fortfarande nykär i min Speedy Pro
Tack! Förhoppningsvis ska den få följa med mig ett tag!Stort grattis till en fin klassiker!
Snyggt! Längtar tills jag har inhandlat min Speedmaster och får packa upp den.Då var det dags för något nytt i klocklådan. 1601an va lite tråkig att ha som OWG och har länge letat efter vad som skulle kunna vara min nästa klocka. Idag var jag och hämtade hem denna.
Tack! Ja, ta och köp! Är innerligt nöjd med min. Har testat den på alla möjliga straps idag. Funkar på precis allt. Till och med på grönt nato. Tror jag...Snyggt! Längtar tills jag har inhandlat min Speedmaster och får packa upp den.
Hoppas du blir nöjd med den!
Klassiker! Grattis.Ingen riktig paketöppning när man har köpt F2F men det får duga
En klocka man inte ser varje dag, vilket jag gillar.
påskägg till mig själv
36mm sitter perfekt
Fin!!! GrattisTack! Ja, ta och köp! Är innerligt nöjd med min. Har testat den på alla möjliga straps idag. Funkar på precis allt. Till och med på grönt nato. Tror jag...
Syftar du på va de e för modell?Vad är det för roligt?
Preics! Borde tydliggjort den. Känner inte igen den riktigt. Ser ut som en Yachtmaster 2 lite?Syftar du på va de e för modell?
Grattis!! Blir nästan blind av allt glimmande och glittrandeEfter en kort tids sökande och ännu en kortare tids velande beslutade jag mig snabbt för att jaga rätt på en uteserveringsvänlig klocka!
Valen var många och utbudet desto mindre, iaf till vad min garderob kunde uppoffra! Ett par klockor rök och ett par andra tillkom! Senast tillskottet i gänget enligt nedan, år 2017's sommarklocka
Allmänt tafsande och uppslitning av värdefraktsemballage!
Slösar ingen tid på att posta bilder på den ack så familjära gröna låda som agerar transportmedel för uret ifråga!
Som sagt, sommarklocka -17 a.k.a Uteserveringsklocka!
Smutsig och dammig efter resan....
De säger att de är inne med diamanter
Bonusbild på beachens stekarallteraljer!
OBS, kommer snarast att kroka på mitt Subankare istället...
Stort tack för visat intresse, full fart mot mina första hairlines!
Den är verkligen fin. GrattisDags för patelöppning!!
En klocka jag varit sugen på sen i höstas. Igår kom dagen jag äntligen slog till!
Välkänd Box.
Mycket plast.
En Yachtmaster 116621
Som så många andra klockor så är den oerhört svår att fånga på bild.
Men den är fantastisk irl. Choklad tavlan gör sig mycket bra mot rosén!
Väldigt nöjd
Grattis!!!!!Ett paket väntade mig idag...
Och vad innehöll det för något?
Jo, en klocka av digital plastmodell.
Närmare bestämt en Casio DBC-32 – med såväl miniräknare som databank. Man kan nästan säga att det är som en smartklocka, fast för oss med stil och finess.
De tekniska instruktionerna är omfattande. Det är inte som en simpel Rolex, där man bara vrider kronan fram eller tillbaka.
Jag lyckades efter många om och men ställa in tid, datum – och till och med rätt år.
Klockan i all sin prakt:
Casio står emot trenden med glasbaksida:
Det kan ju kännas lite trist för den som önskar se batteriet arbeta in full action... Men klockan har ju så mycket annat man kan glädjas åt.
Calculator mode:
En sak är säker, jag kommer aldrig att ha en tråkig stund framöver...
Detta var ett litet spontanköp, i väntan på nästa orre.
Stort grattis! Urtavlan är magnifik!!!!Idag kom ett paket. Trodde helgen skulle va grymt kul med ny klocka på armen. Dock med tanken på händelserna i Stockholm så känns det inte alls lika stort, mina tankar går till de anhöriga. Gör en kort paketöppning ändå.
Ett paket skickades till mig från Italien igår. Efter 16h fanns det hos mitt ombud. Det tackar vi DHL för.
Ja ni kan ju gissa märket...
Här kommer bilder
En liten mindre låda..
Hmmm en oysterlänk kan man skymta
En 116200. Blå stick-dail och roulettedatum. Helt perfekt
Grattis!! Blir nästan blind av allt glimmande och glittrande