Machiavelli
Basic
Snyggt par! gillar blåa bandet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul tavla. Grattis.Sålt ett par klockor och på det lite skatteåterbäring som bränner i fickan. Med en sån kombo ska man inte kolla watchrecon. Blev ett litet inköp.
Inte mycket till paketöppning, glömde fota.. Så går direkt på klockbilderna
Eterna kontiki date. 42mm, 200m WR. Trevligt tunn och sitter riktigt bra på armen.
Tack. Den sticker ut lite från mängden. Riktigt bra lume dessutomKul tavla. Grattis.
Grattis AdrianO! Ett bra val minst sagt Min första automatare var en Certina när jag fyllde 17 och den är med än. Slit den med hälsan!
Tack! Väldigt nöjd, denna kommer nog hänga med väldigt länge också.Grattis AdrianO! Ett bra val minst sagt Min första automatare var en Certina när jag fyllde 17 och den är med än. Slit den med hälsan!
Cool! Kan man få en lume shot på den? Måste vara cool. Ser ut som att "tänderna" är fyllda och siffrorna syns genom att det skuggar lumen!?Sålt ett par klockor och på det lite skatteåterbäring som bränner i fickan. Med en sån kombo ska man inte kolla watchrecon. Blev ett litet inköp.
Inte mycket till paketöppning, glömde fota.. Så går direkt på klockbilderna
Eterna kontiki date. 42mm, 200m WR. Trevligt tunn och sitter riktigt bra på armen.
Lite suddig bild..Cool! Kan man få en lume shot på den? Måste vara cool. Ser ut som att "tänderna" är fyllda och siffrorna syns genom att det skuggar lumen!?
Tack, för 541,70:- inkl. frakt så är det ett kap!Fin Casio Moorflax!
Ja håller med, finns sämre sätt att bränna en röding påTack, för 541,70:- inkl. frakt så är det ett kap!
Är det den modellen i titan? Har läst att den ska sitta sjukt gött på handleden, inte testat själv.Hej alla klockfantaster
Då var det dags för paketöppning igen!
För en kort tid sedan satt jag och bläddrade på detta eminenta forum och framför mig på skärmen uppenbaras en fantastisk quartzklocka! Habegäret slog till så hårt att jag nästan fick sjukskriva mig... Kort därefter började väntan på paket och idag ploppade det upp en avisering!
Till öppningen
Leverans, tror vi skjuter på lunchen lite
Bra packat, de säger att definitionen av sann glädje är ett hav med bubbelplast och en ångvält...
För mig ett ännu relativt "okänt" märke
Skåda, en helt fantastisk quartzare i min mening! Bulova Curv
Ws!
Ws på min km!
Bonusbilder från www;
Tack för visat intresse,
Nu blir det till att plasta av och skaffa sig sina första hairlines.
Hej alla klockfantaster
Då var det dags för paketöppning igen!
För en kort tid sedan satt jag och bläddrade på detta eminenta forum och framför mig på skärmen uppenbaras en fantastisk quartzklocka! Habegäret slog till så hårt att jag nästan fick sjukskriva mig... Kort därefter började väntan på paket och idag ploppade det upp en avisering!
Till öppningen
Leverans, tror vi skjuter på lunchen lite
Bra packat, de säger att definitionen av sann glädje är ett hav med bubbelplast och en ångvält...
För mig ett ännu relativt "okänt" märke
Skåda, en helt fantastisk quartzare i min mening! Bulova Curv
Ws!
Ws på min km!
Bonusbilder från www;
Tack för visat intresse,
Nu blir det till att plasta av och skaffa sig sina första hairlines.
Jahapp. Då har jag köpt mig en Rolex igen!
Blir en snabb paketöppning. Ivrig!
Rolex Explorer 214270 mk2
Tackarrr Ja den är grym!Grattis bubbis!!!
Riktigt bra är den..
Tack! Ny bild i dagsljusRiktigt snygg Stefanweei, classy och stilren
Wow, blir inte mycket stilrenare än de där.Tack! Ny bild i dagsljus