GossipGirl
Basic
Kombinerad vad gör du- och paketöppningspost. Klipper mig och beskådar min nya DJ 41 med nya verket.
Snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kombinerad vad gör du- och paketöppningspost. Klipper mig och beskådar min nya DJ 41 med nya verket.
Så jävla vacker!! GrattisTack! Ny bild i dagsljus
Tackar. Ja den är fantastisk i sin enkelhetSå jävla vacker!! Grattis
Grattis! Den där är så du!Äntligen fick jag min Memosail VIP att komplettera mitt andra regattaur. Mycket elegant nedräkningsfunktion där skivan går moturs och rör sig var 30:e sekund.
Veckans inköp..han alldrig ta kort på kartongerna.
Två riktigt fulsnygga dinkor
Tackar...det är mycket som händer i den tavlan..Omegan är grym, grattis!
Den var grym..grattis..Spanat på den länge och nu blev ett ex ledigt för mig. Den är bara så vacker......
Tackar...det är mycket som händer i den tavlan..
Mvh
Tackar, tror vi kan funkaDen var grym..grattis..
Grym tavla! Grattis.Spanat på den länge och nu blev ett ex ledigt för mig. Den är bara så vacker......
Der funkar med star wars tema..och det gör inget heller att det finns fler klockor uppkallade efter starwars gubbar..Verkligen! Och att modellen kallas Jedi skadar ju inte heller
Helt enig med digGrym tavla! Grattis.
Grattis! passar bra in i samlingen @MissCartierFredag.... en perfekt dag för spontanköp!
Låter bilderna tala för sig själv.
Hmm...
Tadaaaaa! En liten manuell Must de Cartier, den behöver lite kärlek och nytt läder bara.
@Urkvinnan jag kunde inte låta bli
Tack... men jag kommer att förbli MissDatejust !Grattis! passar bra in i samlingen @MissCartier
Tack, tycker själv att tavlan är magisk!Riktigt snygg WHU!