Bra! Grattis!Blir inte mycket till paketöppning då jag sitter på ett tåg nu och alla tillbehör är hemma.
Det blev iaf en ny kompis idag! En vit 16570 uttagen 2010
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra! Grattis!Blir inte mycket till paketöppning då jag sitter på ett tåg nu och alla tillbehör är hemma.
Grattis! 3186-verket?Blir inte mycket till paketöppning då jag sitter på ett tåg nu och alla tillbehör är hemma.
Graverad rehaut = 3186Grattis! 3186-verket?
Var och hämtade ett paket innan jobbet idag. Tog och öppnade det när jag satt nere vid sjön, visar dock fel datum på bilderna.
Ja, jag är väldigt nöjd hittills! Tack så mycket!Grymma de där! Grattis.
Nu var det länge sedan jag öppnade ett här, men här kommer en klassisk paket-öppna-tråd.
En länk som jag alltid dras till, det blir knappt bättre än denna länken.
Röd tejp som fastnar på alla otänkbara ställen.
Ett paket i paketet....
...ytterliggare ett "paket"...
...som visade sig vara en påse. Men Longines?!?! Detta signade jag inte upp till.
Så där ja...nu ser det bättre ut.
Och det obligatoriska handledsskottet.
Classic!! Grattis!Har provat den ett antal gånger och varje gång tänkt att "en sådan måste jag ha". Och nu var det dags. BB36:an såldes och denna köptes.
Sådana här lådor har ni sett förr:
Och här är den:
Rolex Explorer 214270!
Den är perfekt! Ren, snygg och funkar till allt. Mycket nöjd!
Tack!Classic!! Grattis!
Var och hämtade ett paket innan jobbet idag. Tog och öppnade det när jag satt nere vid sjön, visar dock fel datum på bilderna.
Ja jag kände att den hörde hemma vid vattnetSnygg klocka och passande omgivning
Jäklarns vad du ska bada nu! Grattis, så häftig med den blåa gradienten.Var ett tag sedan man lämnade ett spår här inne. Plockade upp en tidig födelsedagspresent till mig själv under dagen.
Vit låda
Grön låda med öppen front, guld?
Nope...
Rolex 116660 deep blue.
Gillade inte denna klocka när den släpptes, på Nymans fick jag dock en Bok om denna, detta hjälpte föga men något år senare så sitter den på armen. Jösses vilken beast. Bra att ha badtålig klocka till sommaren.
grattis riktig beastVar ett tag sedan man lämnade ett spår här inne. Plockade upp en tidig födelsedagspresent till mig själv under dagen.
Vit låda
Nope...
Rolex 116660 deep blue.
Gillade inte denna klocka när den släpptes, på Nymans fick jag dock en Bok om denna, detta hjälpte föga men något år senare så sitter den på armen. Jösses vilken beast. Bra att ha badtålig klocka till sommaren.
Grattis!! Bara att bada på nu! Hårt!Var ett tag sedan man lämnade ett spår här inne. Plockade upp en tidig födelsedagspresent till mig själv under dagen.
Vit låda
Nope...
Rolex 116660 deep blue.
Såååååå avis! Min på "g", beställd men väntetid hos gråhandlarn Min andra, svår ångest efter flippen, kan inte vara utan speedy! Grattis!!!!!!!Har haft en tanke att lagom till 40 årsdagen skaffa en klocka till. Något klassiskt och något som ej går ur tiden. Nu fyller jag först om några veckor men vem orkar vänta
Valet föll på en klocka jag haft tidigare. Omega speedmaster aka månklockan
Tack Daniel @ROB-1832
Men varför Gråhandel? Är ju en lätt fångad klocka som brukar kunna släppas en bra bit under list även hos ADSåååååå avis! Min på "g", beställd men väntetid hos gråhandlarn Min andra, svår ångest efter flippen, kan inte vara utan speedy! Grattis!!!!!!!
Snyggt! Har själv haft det bandet. Vilket pris från AD beror givetvis på flera faktorer...men skit samma det viktigaste är att du köpt speedy igen och blir nöjdFörvisso, men jag har många inressen, andra klockor och egentligen ingen brådska och såååååå mycket under list tror jag ingen svensk AD förnedrar sig. Sitter lungt i båten och väntar med mitt original racing och viklås. Ser fram emot att testa den kombon
JättefinVar och hämtade ett paket innan jobbet idag. Tog och öppnade det när jag satt nere vid sjön, visar dock fel datum på bilderna.
Den kommer du Aldrig att sälja!!!Var ett tag sedan man lämnade ett spår här inne. Plockade upp en tidig födelsedagspresent till mig själv under dagen.
Vit låda
Nope...
Rolex 116660 deep blue.
Tack! Bild kommer såsmåningomSnyggt! Har själv haft det bandet. Vilket pris från AD beror givetvis på flera faktorer...men skit samma det viktigaste är att du köpt speedy igen och blir nöjd
Ja den är riktigt härligJättefin
Vad kul! Grattis och välkommen till KS. Fin klocka. Hoppas du blir nöjd.Mitt första inlägg på KS och min första mekaniska klocka.
Efter lite velande så blev valet enkelt efter årets Basel.
Vill tacka Engströms Ur.
Fan vad bra!!!Mitt första inlägg på KS och min första mekaniska klocka.
Vill tacka Engströms Ur.
Mitt första inlägg på KS och min första mekaniska klocka.
Vill tacka Engströms Ur.
Mitt första inlägg på KS och min första mekaniska klocka.
Vill tacka Engströms Ur.
Grym start. Grattis och välkommenMitt första inlägg på KS och min första mekaniska klocka.
Vill tacka Engströms Ur.