Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad kul! Grattis och välkommen till KS. Fin klocka.
Grattis och välkommen!Grym start. Grattis och välkommen
Hoppas du blir nöjd.
Tack så mycket. Ja jag är grymt nöjd.Fan vad bra!!!
Tack så mycket.Kommer bli så jäkla snygg när den fått slitas in och fått lite patina! Grymt val, får man fråga vad den kostar?
Grattis igen min vän. Ett nöje att få hjälpa till!Here we go, Here we go, Here we go AGAIN! Eller "Tredje gången gillt" om man så vill. Vad gör man när suget är starkt men man inte kommer loss från familjemåsten?
Är man medlem här ringer man så klart en god vän och ber om hjälp. I mitt fall @Stefanweei. Till er som inte känner honom vill jag bara säga att den karln är fantastisk! Tack vare Swish stegade han resolut in på Bergströms och bad om deras sista ex av... Han styrde galant upp hela affären medans jag var på kalas för svägerskans dotter. I sann klockpundaranda avvek jag från kalaset efter tårtan med ett kryptiskt "jag måste ta hand om viktig grej, är snart tillbaka". Drog in till city som en oljad blixt och mötte upp Steffo och @brosandi som också bistod under hela operationen. Så stort tack till henne med!
Nu kör vi!
I'm Back!!!
Grattis! Och håll i den, den är perfekt!Here we go, Here we go, Here we go AGAIN! Eller "Tredje gången gillt" om man så vill. Vad gör man när suget är starkt men man inte kommer loss från familjemåsten?
Är man medlem här ringer man så klart en god vän och ber om hjälp. I mitt fall @Stefanweei. Till er som inte känner honom vill jag bara säga att den karln är fantastisk! Tack vare Swish stegade han resolut in på Bergströms och bad om deras sista ex av... Han styrde galant upp hela affären medans jag var på kalas för svägerskans dotter. I sann klockpundaranda avvek jag från kalaset efter tårtan med ett kryptiskt "jag måste ta hand om viktig grej, är snart tillbaka". Drog in till city som en oljad blixt och mötte upp Steffo och @brosandi som också bistod under hela operationen. Så stort tack till henne med!
Nu kör vi!
I'm Back!!!
Mycket bra! Grattis och välkommen!Mitt första inlägg på KS och min första mekaniska klocka.
Efter lite velande så blev valet enkelt efter årets Basel.
Vill tacka Engströms Ur.
Snyggt! Grattis till en fin start!Mitt första inlägg på KS och min första mekaniska klocka.
Vill tacka Engströms Ur.
Cool!Mitt första inlägg på KS och min första mekaniska klocka.
Vill tacka Engströms Ur.
Klockpundaranda.. hahaHere we go, Here we go, Here we go AGAIN! Eller "Tredje gången gillt" om man så vill. Vad gör man när suget är starkt men man inte kommer loss från familjemåsten?
Nu kör vi!
I'm Back!!!
Fin GMT, sitter sköntDå fick jag (köpa) den äntligen
Snart framme efter nästan 30mil. Känns väldigt tomt på vristen än.
Done deal!
Nu är det bara 30mil tillbaka igen. 
Vem kan vänta tills man kommer hem. Inte jag iaf
Ahh. Känns mycket bättre nu
Värt varenda en krona och mil, ända in i småtimmarna
Bra val! Riktigt snygg. Grattis!Mitt första inlägg på KS och min första mekaniska klocka.
Vill tacka Engströms Ur.
Snyggt, gratulerar! Har personligen alltid gillat den vita Milgaussen.Så då har även jag tagit Rolex-oskulden. Drog iväg på en liten spontan roadtrip igår och fastnade för den när den satta på handleden, även om jag mer eller mindre bestämt mig för den sedan ett par veckor tillbaka. Kanske inte den typiska "första-Rolexen" men jag har alltid gillat det som sticker ut.
Tog ett tag att vänja sig vid storleken efter min Sevenfriday!
Så då har även jag tagit Rolex-oskulden. Drog iväg på en liten spontan roadtrip igår och fastnade för den när den satta på handleden, även om jag mer eller mindre bestämt mig för den sedan ett par veckor tillbaka. Kanske inte den typiska "första-Rolexen" men jag har alltid gillat det som sticker ut.
Satan Engströms slår till igen med först leverans till Sverige! Stort grattis. Den där vill vi höra mer om i Tudor trådenMitt första inlägg på KS och min första mekaniska klocka.
Vill tacka Engströms Ur.
Ja verkligen! Min första RolleFin GMT, sitter skönt
Stort grattis! Riktigt fin klocka. Det orangea sticker verkligen ut!Så då har även jag tagit Rolex-oskulden. Drog iväg på en liten spontan roadtrip igår och fastnade för den när den satta på handleden, även om jag mer eller mindre bestämt mig för den sedan ett par veckor tillbaka. Kanske inte den typiska "första-Rolexen" men jag har alltid gillat det som sticker ut.
Snyggt! Sällan man ser den där modellen, men en favorit hos mig.Så då har även jag tagit Rolex-oskulden. Drog iväg på en liten spontan roadtrip igår och fastnade för den när den satta på handleden, även om jag mer eller mindre bestämt mig för den sedan ett par veckor tillbaka. Kanske inte den typiska "första-Rolexen" men jag har alltid gillat det som sticker ut.
Jag saknar min som jag flippade alldeles för snabbt Grattis till en riktig skönhet.Here we go, Here we go, Here we go AGAIN! Eller "Tredje gången gillt" om man så vill. Vad gör man när suget är starkt men man inte kommer loss från familjemåsten?
Nu kör vi!
I'm Back!!!
Den där ja...grymt trevlig, grattis!Inför den nya Seiko SLA017 behövde jag en ordentlig beater, betald torsdag och anlände snabbt på fredagen.
Vi kör den lilla öppningen inför den stora öppningen av Seiko porr
Måste säga att den är helt ok att släcka törsten med inför Seiko försändelsen
Nu blev det blöttOrd överflödiga
Mycket mycket bra!Inför den nya Seiko SLA017 behövde jag en ordentlig beater, betald torsdag och anlände snabbt på fredagen.
Också mycket bra!Ord överflödiga
BAM! Bra där! Grattis till den tungviktaren!Inför den nya Seiko SLA017 behövde jag en ordentlig beater, betald torsdag och anlände snabbt på fredagen.
Dra på Trissor! Måste bara säga grattis till dig även här! Så bra och snygg!Ord överflödiga