TackarOtroligt fin, stort grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackarOtroligt fin, stort grattis!
Snyggt, är det bara jag eller är det en Tudor homage?Alltid skönt när man får paketet snabbt. Beställde i fredags, fick det idag från USA.
Det tycker inte jag...Snyggt, är det bara jag eller är det en Tudor homage?
Alla har sin egen uppfattning , den var riktigt snygg iaf! Grattis!Det tycker inte jag...
Bara för att den har rött insert? Eller vad menar du?Snyggt, är det bara jag eller är det en Tudor homage?
Tycker bara den liknar en Tudor, säger inte att det är en kopia, vi alla ser saker annorlunda. Snygg är den iallafall.Bara för att den har rött insert? Eller vad menar du?
Snarare att det är likt en röd variant av Fifty fathoms bathyscaphe?Snyggt, är det bara jag eller är det en Tudor homage?
Tyvärr tondöv så jag vet inte!Är det samma som "köp varm korv" ?
Stiligt, en sån har jag haft
Grattis ! Riktigt snyggFick hem min första kronograf idag, köpt av en forummedlem. Otroligt nöjd och riktigt glad!
Trevlig pjäs!Fick hem min första kronograf idag, köpt av en forummedlem. Otroligt nöjd och riktigt glad!
Så tjusigTack! Väldigt bra semesterklocka - funkar lika bra i havet med 150 m WR som under manschetten. Vad tycker du om den på läder? Tänkte komplettera med något liknande som mitt band medan, men i annan färg.
Fint foto och urVar iväg till klockbutiken för att hämta svarta armbandet till min Tissot. Jag står och hänger i butiken och ser något som glänser till i en monter bredvid mig. Vad skådar mitt norra öga om inte en DS-1 Himalaya Special edition! Färgen som glänste var visst rose gold om jag läste rätt.
Vet att jag haft tankarna på Longine Flagship men den har inte riktigt övertygat ett inköp. Men den här DS-1 Himalaya har både det lilla extra på urtavlan och 80 timmars gångreserv vilket blir en perfekt beater på jobbet. Den ser garanterat bättre ut i verkligheten. Pricken över i:et är nog berget Dhaulagiri på boetten. Jag är barnslig förtjust i välskapta boetter.
10 bar räcket långt, 40mm är i minsta laget för min smak men den kvalar in för den fina kompositionen Certina lyckats med.
Ha det gott så länge : )
Kolsvart hemma så det var lite knackigt att fota.
Gått och fnulat ett tag på att köpa mig en klocka av något dyrare slag. Febrilt läsande och letande resulterade i att jag slutligen bestämde mig för vad som lämpade sig bäst i arsenalen. Efter vad som kändes som en evighet (drygt 1 månad, mer om det i c24-reftråden vid tillfälle), så fick jag idag ett sms om att paket äntligen fanns att hämta. Därför begav jag mig efter skolan med lätta steg till ombudet och kvitterade ut dettaRätt exalterad sliter man upp emballagetFasen vad skönt, det var inte en tegelsten
Trevlig låda!
Där har vi den! Nästan golvad av känslor. Plast där det ska vara
Plasten blir dock inte långvarig..
Nu återstår bara att justera länken, och spontant kan jag säga att jag känner mig sagolikt nöjd! Tack KS för input och inspiration!
Grattis till den!!!Gått och fnulat ett tag på att köpa mig en klocka av något dyrare slag. Febrilt läsande och letande resulterade i att jag slutligen bestämde mig för vad som lämpade sig bäst i arsenalen. Efter vad som kändes som en evighet (drygt 1 månad, mer om det i c24-reftråden vid tillfälle), så fick jag idag ett sms om att paket äntligen fanns att hämta. Därför begav jag mig efter skolan med lätta steg till ombudet och kvitterade ut dettaRätt exalterad sliter man upp emballagetFasen vad skönt, det var inte en tegelsten
Trevlig låda!
Nu återstår bara att justera länken, och spontant kan jag säga att jag känner mig sagolikt nöjd! Tack KS för input och inspiration!
Alltid skönt när man får paketet snabbt. Beställde i fredags, fick det idag från USA.
Grattis, vilken tur att du fick lite ledigt ocksåFick sluta tidigare igår så jag gick in till Rob Engström och kom ut med en Tudor Black Bay 79500.
Tack för en trevlig eftermiddag @ROB-1832!
Grattis här också! Riktigt trevlig klockaEn klocka jag suckat länge efter kom tilll försäljning av @thewallin och jag bara måste köpa .enda då måste göras är att korta länk men jag kunde inte hålla mig längre
Ingen dålig start på klocksamlandet, grattisGått och fnulat ett tag på att köpa mig en klocka av något dyrare slag. Febrilt läsande och letande resulterade i att jag slutligen bestämde mig för vad som lämpade sig bäst i arsenalen. Efter vad som kändes som en evighet (drygt 1 månad, mer om det i c24-reftråden vid tillfälle), så fick jag idag ett sms om att paket äntligen fanns att hämta. Därför begav jag mig efter skolan med lätta steg till ombudet och kvitterade ut dettaRätt exalterad sliter man upp emballagetFasen vad skönt, det var inte en tegelsten
Trevlig låda!
Gillar den verkligen.Riktigt trevliga de där!
Drömklocka, grattis! Har själv den på önskelistan, den utan siffror vet dock inte om den görs längre? Bilaga.Gått och fnulat ett tag på att köpa mig en klocka av något dyrare slag. Febrilt läsande och letande resulterade i att jag slutligen bestämde mig för vad som lämpade sig bäst i arsenalen. Efter vad som kändes som en evighet (drygt 1 månad, mer om det i c24-reftråden vid tillfälle), så fick jag idag ett sms om att paket äntligen fanns att hämta. Därför begav jag mig efter skolan med lätta steg till ombudet och kvitterade ut dettaRätt exalterad sliter man upp emballagetFasen vad skönt, det var inte en tegelsten
Trevlig låda!
Tänkte prova den med ett grått och svart nato imorgon, tror det blir snyggt.Riktigt trevliga de där!
En klocka jag suckat länge efter kom tilll försäljning av @thewallin och jag bara måste köpa .enda då måste göras är att korta länk men jag kunde inte hålla mig längre