Stort GRATTIS lillebror! Hoppas att du gjorde en bra affär bara, så polerad som denna Explorer 2a är! Snygg är den iaf
Wut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort GRATTIS lillebror! Hoppas att du gjorde en bra affär bara, så polerad som denna Explorer 2a är! Snygg är den iaf
Ser bra ut!Det kom ett paket! Ingen klocka, men ett efterlängtat band!
Det nya svart/blåa bandet från Rubber B gör sig grymt bra till BLNRen! Supernöjd!
Grattis! Riktigt snygg!Min första omega ever. Får se hur länge den stannar innan det blir en swap mot Rolex sportvintage! Just nu supernöjd, typ kär i tavlan, och byggkvallen känns grym!
Det kom ett paket! Ingen klocka, men ett efterlängtat band!
Det nya svart/blåa bandet från Rubber B gör sig grymt bra till BLNRen! Supernöjd!
Min första omega ever. Får se hur länge den stannar innan det blir en swap mot Rolex sportvintage! Just nu supernöjd, typ kär i tavlan, och byggkvallen känns grym!
Korrekt- Lieblingskorven var given första måltid tillsammansGrattis, härligt snygg den där! Firade du älsklingen med lieblingskorv?
Grymt snygg! Gillar också bandet, färgen kanske passar till min AT oxå..Är det original omega?En i familjen säger hej
Provade det idag hos AD, de hade dock inga anpassade för viklås. Vet du om det finns, råkar vara en fåfäng typ som ogillar att ha annat spänne...Nej, det är den nya Hirsch bandet ( vill kunna slippa vara rädd för vatten på klocka o band ) med läder på ovansidan och gummi under. Har köpt ett svart med vit stickning också, för höst/vinterbruk. Otroligt sköna band prova, finns hos välsorterad AD 789 kr.
Dom är för tjocka för viklås. Jag har köpt ett Omega törnlås. Både billigare och mer praktiskt till lite tjockare band.Provade det idag hos AD, de hade dock inga anpassade för viklås. Vet du om det finns, råkar vara en fåfäng typ som ogillar att ha annat spänne...
Där kom den, anade att det var en PO på gång! Utmärkt val! Stort grattis Jonulf
Omega aldrig felTackar! Känns jäkligt rätt. Var nära på tudor bb men det ena utesluter väll inte det andra
Omega aldrig fel
Skickat från iPhone
Rena proffsfotografen. Grattis!
Helt riktigt! Min andra blott men fler kommer det att bli. En fin speedy ska man ju ha nån gång också!
det bara råkade bli en ny rolex igår. Såg en bild på forumet på nya milgauss för någon dag sen, många tyckte illa om den i kommentarsfältet. Inte jag...
Tänkte just fråga det, om du börjat samla Omegor? Men du har ju redan svarat. Grattis!
Min första omega ever. Får se hur länge den stannar innan det blir en swap mot Rolex sportvintage! Just nu supernöjd, typ kär i tavlan, och byggkvallen känns grym!
Håller inte måttet för klocksamlingen i övrigt men jag tyckte jag behövde en lite cool slit å släng klocka så jag beställde denna.