Efter varit ute stor delen av dagen kollat runt och diskuterats priser så vart det slutligen 2 st nyköp. Men måste reservera mig och säga redan nu att Orisen vart ett köp till kompisen. Hade först inte tänkt att ens köpa Orisen men sedan när jag kom tillbaka till butiken för andra gången under dagen och fick det pris jag fick så var jag tvungen att meddela kompisen som vart sugen direkt. Hade inte han slagit till så hade nog jag tagit den själv, den satt väldigt skönt på, och kan passa bra till vissa tillfällen.
Köp 1. blev en Tudor som jag har funderat på i ett tag nu då jag saknar lite färg i min samling och kände att det här kunde vara ett bra alternativ att börja med. kände och klämde en del och den kändes väldigt bra. Efter att jag hade förhandlat priset någorlunda till det jag ville så kände jag att, ja varför inte. Jag låter bilderna tala för sig själv (Det är inte dom bästa jag har tagit men det funkar) eftersom väldigt många här inner vet vad det är för modell så väljer att inte skriva så mycket mer om klockan.
Tudor Heritage Black Bay 79230R
ORIS ARTIX SKELETON
Den andra klockan som köptes in idag va denna:
Och med dom bilderna så nöjer jag mig i det här inlägget och tackar för mig och vill önska alla en fantastisk kväll och king fredag!
Ps: Reservation för felstavning eller felskrivning