Cool! Grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cool! Grattis
Kul
Grattis i efterskott! Och till en ny SS också förstås, 15kkr!Lunchen blev dyr. Rea hos Krons. Fyller 24 i år och de hade #24 kvar... Det blev en Royal Black Copper. Limiterad till 50 exemplar.
Nato tills gummit är kortat...
Grattis!Då var det dags, nån månad för sent (skyller på galet mycket på jobb)!
Efter att ha testat en i London blev ja hooked och var tvungen att köpa en egen. Kompisens chef skulle sälja sin så slog till på uppstuds.
Explorer 2, sitter ljuvligt på (see what i just did there).
Familjefoto med frugans lille och min andra ögonsten som nu ska lämna !
Tack alla för ett jävligt fint forum /klockperiodare
Gratulerar!Äntligen sitter det en klocka på armen igen! Mycket trevlig liten sak med lagom vintagekänsla.
Hoppsan, riktigt trevlig har testat några gånger men aldrig buret med den hem! GrattisHemkommen efter att ha varit iväg och köpt den här.
Aqua Terra 41mm av senaste modell Har köpt gummit också men det får jag vänta lite på. Det blir en riktigt bra sommardinka! Stort tack till Jarl Sandin som sydde ihop en bra deal med länk och gummi, roligare att gynna en lokal AD. Var hela tiden inne på den mörkare blå men kom till insikt att det matchande gummit då bli väldigt blått, gummit till denna är mer gråblått och återhållsamt som tavlan. Just denna ref med ljusblå sekundvisare har växt för varje gång jag kollat på den och på gummi är den grymt bra. Roligt att ha en METAS 8900 igen efter PO som fick lämna då den var I tyngsta laget.
En snodd bild på hur den ter sig på gummi.
Grattis! Riktigt trevlig, hur länge fick du vänta?Oooops i did it again..
Ännu en klocka! Finns det något bättre förutom när ens barn kommer få öppna upp en ny klocka??
Ok vi struntar i fler konstiga jämförelser, vad har jag köpt?
OK en Rolex... Alltid trevligt och sällan fel..
Ja den är ju välkänd vid det här laget eller hur? Men är det inte den minsta boxen?
Försöker hålla spänningen vid liv....
Tadaaaa!!! Äntligen säger jag bara.. Ska vi se en lite närmare bild?
Fy vad den här är fin alltså...
Eller vad tycker ni?
OK ni fattar.. Wristshot dags!
Sitter som gjuten...
En fantastisk klocka helt enkelt..
Tack för mig alla klocksnackare
Nya fredagsklockan!!! GrattisPortleverans. Bra start på jullovet!
Bra grejor
Boxen är inte tidsenlig precis
Såja! En 18238. Ska byta tavla
Grattis (SS) ska ha en AW i mitten av februari... ta med dig din och kom uppDet kom ett paket.
Dagen efter det lämnades in.
Postnord sviker mig inte.
I paketet låg ett annat paket.
Från Sjöö Sandström. Till mig!
Och där i fanns en orc!
Nej. Inte en sån. En sån här;
Svåröppnad. Tur att man är civilingenjör.
Sedär. Ett wristshot.
Kommer nog fler inom kort på en dagens klocktråd nära er.
Länken behöver nog kortas lite först.
Tack @Mekmek för en snabb affär. Som vanligt får jag väl nästan säga.
Och vad specifikationer och historik gäller får ni googla själva.
Den här köpte jag bara för utseendet.
Tack!Gratulerar!
Ruskigt läcker ju!Köpte mig en liten nyårspresent.
SARB072
Ser riktigt trevlig ut Grattis!Årets första klocka damp ner idag. Jag som skulle ha en vit månad... :/ Men är så svag för kronografer i stil med de från 60- och 70-talet så det fick bli en C1 efter några månaders sug. Nåja, här kommer lite bilder:
Paketöppning nr 2, denna gång ett byte här på KS.
Denna gång hade Postnord bättre flyt med leverans..
Välinslaget.
Det blev en svensk klocka denna gång
Snygg box
Dags att öppna
En Sjöö Sandström
Och den obligatoriska wristhoten.
Paketöppning 1 av 2 denna dag...börjar med något som jag sökt högt och lågt efter innan jag fick möjlighet till att köpa en ny klocka..
Ett paket som efter villovägar (Postnord) kom fram sent på kvällen.
Väl paketerat.
Undra vad det kan vara..
Verkar som det blir en grön box..
Det blev en variant som delat hela klockvärlden.,har Rolex sålt sin själ eller gjort något innovativt med nya Air King.,för min del är det helt klart en hit!
Och så ett obligatoriskt wristshot!
Ser riktigt trevlig ut Grattis!
Sjukt grym! ref?Nu så! Vart nipprig och spänd hela dagen!!
Har i vart mycket dribbel och velande fram och tillbaka om vad jag skulle välja som nästa klocka!
Och köpet gjordes via vår älskvärde, professionella men kanske lite smådryga holländska vän Sven på Exclusive chrono
En ny enkel guldare utan datum på stora härliga 44mm och jag blir nybliven Panerist för första gången i livet och det känns förjävla bra! Lång och passionerad kärlekshistoria har inletts!
Nu så! Vart nipprig och spänd hela dagen!!
Har i vart mycket dribbel och velande fram och tillbaka om vad jag skulle välja som nästa klocka!
Och köpet gjordes via vår älskvärde, professionella men kanske lite smådryga holländska vän Sven på Exclusive chrono
En ny enkel guldare utan datum på stora härliga 44mm och jag blir nybliven Panerist för första gången i livet och det känns förjävla bra! Lång och passionerad kärlekshistoria har inletts!