Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stealth! GrattisBlev en random ghost från Swatch idag
Stealth! Grattis
Snyggt! Hur mycket fick du betala för en sådan?Blev en random ghost från Swatch idag
Snyggt! Hur mycket fick du betala för en sådan?
Fet!! Hojta till när du vill sälja =)Blev en random ghost från Swatch idag
Fet!! Hojta till när du vill sälja =)
Will do! Tackar !Mycket bra! Grattis! Fyll gärna på Brattetråden med bilden och info om den.
jaha, inte dyrare. Vet du var man kan kika på dom live i Sthlm?Tack!
Betalade 610kr dock får du leva med att du kan få vilka färger som helst på delarna. Är faktiskt nöjd med färgerna jag fick. Ref.nr är SUOK111.
Perfekt. hahahaHaha ja det lär väl bli om två veckor när Omegan kommer tillbaka från service
jaha, inte dyrare. Vet du var man kan kika på dom live i Sthlm?
snyggt!Tyvärr inte. Letade i Göteborg men hittade inte modellen i butikerna. Klickade hem en från Swatch hemsida. Beställde igår och fick den idag.
Coolt, ja den var riktigt häftig.Tack!
Betalade 670kr dock får du leva med att du kan få vilka färger som helst på delarna. Är faktiskt nöjd med färgerna jag fick. Ref.nr är SUOK111.
Riktigt bra!Blev en random ghost från Swatch idag
Snyggt! Grattis till den och välkommen till forumet!Tjena! Kul att äntligen få lägga upp något i paketöppningstråden (ny på forumet). Kunde inte släppa denna modell sedan jag såg den på Baselworld. Otroligt nöjd
Tack och bock!Snyggt! Grattis till den och välkommen till forumet!
Tjena! Kul att äntligen få lägga upp något i paketöppningstråden (ny på forumet). Kunde inte släppa denna modell sedan jag såg den på Baselworld. Otroligt nöjd
Tack!Grymt! Grattis
Grattis och välkommenTjena! Kul att äntligen få lägga upp något i paketöppningstråden (ny på forumet). Kunde inte släppa denna modell sedan jag såg den på Baselworld. Otroligt nöjd
Välkommen hit och riktigt kul val av klocka! Gillar den modellen riktigt skarpt jag också!Tjena! Kul att äntligen få lägga upp något i paketöppningstråden (ny på forumet). Kunde inte släppa denna modell sedan jag såg den på Baselworld. Otroligt nöjd
Tack! Kul att du gillar modellen! Det är även min första länkade klocka med glidelock vilket har gjort att jag numera är mer frustrerad än någonsin över att glidelock inte finns på fler klockorVälkommen hit och riktigt kul val av klocka! Gillar den modellen riktigt skarpt jag också!
Nice, grattis och välkommenTjena! Kul att äntligen få lägga upp något i paketöppningstråden (ny på forumet). Kunde inte släppa denna modell sedan jag såg den på Baselworld. Otroligt nöjd
Skön grön tavla , grymt!Som man väntat!
Tycker den var niceOdysséen går vidare 6/8
I dag kom köpet jag bävat för...
Tudor Hydronaut....
Ja ni vet när man gjort ett ris köp...okej jag ska förklara.
Jag satt en sen kväll för en vecka sedan och fick ett sug, ni vet när man känner sig full fast man är nykter. Jag browsade lite auktioner och impulsen slog....du måste köpa något inom 30sek....KÖP....okej sikta på något billigt tänkte jag....klick klick klick... skapligt...köp.
Man vaknar upp, känner sig bakis och tittar....fan den ser krackad ut....helvete....du såg ju bilderna....hur tänkte du?
Jaja nu är den här.
Den kom i nån slags pundar förpackning utan något....men man får det man betalar för.
Den åker vidare imorgon till staterna och får bli mitt första modd projekt istället. Så vi vänder det till något gott.
Då så.
Trevlig kväll
Mvh
M