• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
20180109_205622.jpg
20180109_205858.jpg
Välpackat
20180109_210023.jpg
Äntligen
20180109_210135.jpg
Sedärja
20180109_213004.jpg
tyvärr lite dålig fokus men det viktiga är att nu är den hemma :);)
Mycket bra! Grattis! Fyll gärna på Brattetråden med bilden och info om den.
 

Dennta

KS Explorers Club
2-Faktor
Äntligen dags igen! Inget exklusivt, men ändå väldigt uppskattad. Länge varit sugen på något i en MRP-SA boett, så när denna dök upp för ett pangpris på KoS var det inget att fundera på. Observera hur olika tavlan ser ut i olika ljus. Tack @TorNet för en alltigenom trevlig affär.
PS. Ber om ursäkt för dåligt bandval, om någon har ett 20mm tropic den vill bli av med dra ett pm!
20180116_203217-01.jpeg
20180116_203550-01.jpeg
20180116_204021-01.jpeg
 

Tactical trader

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
IMAG2777.jpg
IMAG2775.jpg
IMAG2774.jpg
IMAG2773.jpg
Odysséen går vidare 6/8
I dag kom köpet jag bävat för...
Tudor Hydronaut....
Ja ni vet när man gjort ett ris köp...okej jag ska förklara.
Jag satt en sen kväll för en vecka sedan och fick ett sug, ni vet när man känner sig full fast man är nykter. Jag browsade lite auktioner och impulsen slog....du måste köpa något inom 30sek....KÖP....okej sikta på något billigt tänkte jag....klick klick klick... skapligt...köp.
Man vaknar upp, känner sig bakis och tittar....fan den ser krackad ut....helvete....du såg ju bilderna....hur tänkte du?
Jaja nu är den här.
Den kom i nån slags pundar förpackning utan något....men man får det man betalar för.
Den åker vidare imorgon till staterna och får bli mitt första modd projekt istället. Så vi vänder det till något gott.

Då så.

Trevlig kväll
Mvh
M
 

Bas

Patek
IMAG2777.jpg
IMAG2775.jpg
IMAG2774.jpg
IMAG2773.jpg
Odysséen går vidare 6/8
I dag kom köpet jag bävat för...
Tudor Hydronaut....
Ja ni vet när man gjort ett ris köp...okej jag ska förklara.
Jag satt en sen kväll för en vecka sedan och fick ett sug, ni vet när man känner sig full fast man är nykter. Jag browsade lite auktioner och impulsen slog....du måste köpa något inom 30sek....KÖP....okej sikta på något billigt tänkte jag....klick klick klick... skapligt...köp.
Man vaknar upp, känner sig bakis och tittar....fan den ser krackad ut....helvete....du såg ju bilderna....hur tänkte du?
Jaja nu är den här.
Den kom i nån slags pundar förpackning utan något....men man får det man betalar för.
Den åker vidare imorgon till staterna och får bli mitt första modd projekt istället. Så vi vänder det till något gott.

Då så.

Trevlig kväll
Mvh
M
Tycker den var nice :)
 
Topp