tack det värmerTycker den var nice
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
tack det värmerTycker den var nice
Stort grattis!Tjena! Kul att äntligen få lägga upp något i paketöppningstråden (ny på forumet). Kunde inte släppa denna modell sedan jag såg den på Baselworld. Otroligt nöjd
Snyggt! Grym klockaBlev precis med en Sinn! Väldigt roligt
Grattis! Forumets första Railmaster 60th mig veterligen. Väldigt trevlig, testade den i Berlin i September.Tjena! Kul att äntligen få lägga upp något i paketöppningstråden (ny på forumet). Kunde inte släppa denna modell sedan jag såg den på Baselworld. Otroligt nöjd
Tack! Och grymt om jag fick nöjet att lägga upp den förstaGrattis! Forumets första Railmaster 60th mig veterligen. Väldigt trevlig, testade den i Berlin i September.
Tack! Och grymt om jag fick nöjet att lägga upp den första
Tjena och kul att du säger så, jag postarStort grattis, helt klart den originella och ovanliga av de tre. Posta gärna fler foton av den när du använder den. Och välkommen!
Tack! Härlig feedback Foton kommerStort grattis, helt klart den originella och ovanliga av de tre. Posta gärna fler foton av den när du använder den. Och välkommen!
Ytterligare en Omega Constellation Manhattan har landat denna månad.
Riktigt coolYtterligare en Omega Constellation Manhattan har landat denna månad.
Magiskt fin!!Tjena! Kul att äntligen få lägga upp något i paketöppningstråden (ny på forumet). Kunde inte släppa denna modell sedan jag såg den på Baselworld. Otroligt nöjd
Kan man tänka sig en bättre helg?
Den där är jag också grymt sugen på! Bra val och stort grattis!Kan man tänka sig en bättre helg?
Tycker den är riktigt lyckad!!!Kan man tänka sig en bättre helg?
Snyggt! Grattis!Efter många års betänketid har jag landat på...
... månen
Tack för ett grymt bra forum!
Efter många års betänketid har jag landat på...
... månen
Är aldrig fel val med en speedy! Grattis!Efter många års betänketid har jag landat på...
... månen
En klassiker bland klassiker! Grattis.Efter många års betänketid har jag landat på...
... månen
Snyggt! Grattis!
Bra val, Grattis!
Är aldrig fel val med en speedy! Grattis!
Grattis. Rätt cool den där!Tjena! Kul att äntligen få lägga upp något i paketöppningstråden (ny på forumet). Kunde inte släppa denna modell sedan jag såg den på Baselworld. Otroligt nöjd
En klassiker bland klassiker! Grattis.
En Speedy är alltid rätt, grattis.Efter många års betänketid har jag landat på...
... månen
En Speedy är alltid rätt, grattis.
Efter många års betänketid har jag landat på...
... månen