Jodisalt
Silver
Snyggt! Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att du är uppmuntrande @calmano! Det finns multicitatsfunktion, använd gärna den
En DJ bidde detSka bli intressant att se vad som dyker upp i köp/sälj-avdelningen nu när @calmano fixat 20 snabba.
Bidde och bidde. @calmano kommer få en ökad gräns om han gör om det där. Detta är inte blocket, forumreglerna finns av en anledning. Att få annonsera är ingen rättighet osv.En DJ bidde det
Bra jobbat!!!Bidde och bidde. @calmano kommer få en ökad gräns om han gör om det där. Detta är inte blocket, forumreglerna finns av en anledning. Att få annonsera är ingen rättighet osv.
Wow! Grattis, bra val!Det vart ännu ett impulsköp. Behövde dämpa sorgen efter "Daniel Mathisen" i hemslöjdstråden avslöjade att min "Certina Himalaya" hade plastdelar från Swatch i urverket.
Har inte hittat några vettiga reviews på denna modell. Men generellt har betyget varit gott när skribenter varit och klämt och känt på deras andra modell under mässor. Klockan är inte speciellt tunn 13.5mm. Utan den har mer närvaro än dress klockor vilket var ett medvetet val.
Klockan och armband håller samma höga standard som förpackningen : )
Alla klockor är numrerade med en liten metall plakett vid infästningen av armbandet vilket ni kan se en skymt av på sista bilden. Har fortfarande ångest över om jag valt rätt urtavla. Fem varianter och jag tyckar alla är lika snygga tyvärr, Grå, silver, Svart, brun, mörkblå.
Urtavlan pendlar mellan svart och mörkblå sunburst. Hoppas det framgår av bilderna. Tyvärr var det dåligt ljus i vintermörkret och lite damm på linsen. Skall försöka bättra mig till nästa gång : )
Hoodinkee en grundlig analys av urverket 2015 efter Eternas lansering. Intressant läsning.
https://www.hodinkee.com/articles/dissecting-the-new-eterna-caliber-39
Reklambild! med "nummerplåt" vid band hornen.
Stiligt värre!Det vart ännu ett impulsköp. Behövde dämpa sorgen efter "Daniel Mathisen" i hemslöjdstråden avslöjade att min "Certina Himalaya" hade plastdelar från Swatch i urverket.
Har inte hittat några vettiga reviews på denna modell. Men generellt har betyget varit gott när skribenter varit och klämt och känt på deras andra modell under mässor. Klockan är inte speciellt tunn 13.5mm. Utan den har mer närvaro än dress klockor vilket var ett medvetet val.
Klockan och armband håller samma höga standard som förpackningen : )
Alla klockor är numrerade med en liten metall plakett vid infästningen av armbandet vilket ni kan se en skymt av på sista bilden. Har fortfarande ångest över om jag valt rätt urtavla. Fem varianter och jag tyckar alla är lika snygga tyvärr, Grå, silver, Svart, brun, mörkblå.
Urtavlan pendlar mellan svart och mörkblå sunburst. Hoppas det framgår av bilderna. Tyvärr var det dåligt ljus i vintermörkret och lite damm på linsen. Skall försöka bättra mig till nästa gång : )
Hoodinkee en grundlig analys av urverket 2015 efter Eternas lansering. Intressant läsning.
https://www.hodinkee.com/articles/dissecting-the-new-eterna-caliber-39
Reklambild! med "nummerplåt" vid band hornen.
Verkligan djupa färger på handledsbilden där. Väldigt snyggt. Också sugen på en Seiko-dykare!Min första diver blev en Seiko SKX009
Snygg klocka, är själv sugen på en liknande.Min första diver blev en Seiko SKX009
Paketöppningstråd kl. 11:47, säljannons kl. 18:13. Måste vara nytt rekord va?
Haha!Paketöppningstråd kl. 11:47, säljannons kl. 18:13. Måste vara nytt rekord va?
Är du en s.k. flippare?Haha!
Den är grymt cool, men egentligen inte vad jag ville ha. Så det får bli så
Vem vet, jag kanske älskar den när jag vaknar imorgon.Är du en s.k. flippare?
Fantastisk @Fixxxer Sälj skiten.Paketöppningstråd kl. 11:47, säljannons kl. 18:13. Måste vara nytt rekord va?
Inget skit alls. Jag tycker den e asball, men har ju min Speedmaster redan, och vill nog ha någon dykare för samma prisklass istället.Fantastisk @Fixxxer Sälj skiten.
Absolut ingen skit. Du är en riktig flippare! Kolla med @Pojken från Götet om han vill göra ett rakt byte mot sin Breitling?Inget skit alls. Jag tycker den e asball, men har ju min Speedmaster redan, och vill nog ha någon dykare för samma prisklass istället.
HahaAbsolut ingen skit. Du är en riktig flippare! Kolla med @Pojken från Götet om han vill göra ett rakt byte mot sin Breitling?
Absolut ingen skit. Du är en riktig flippare! Kolla med @Pojken från Götet om han vill göra ett rakt byte mot sin Breitling?
Vad kan det här vara?
Omega... ja juste, den där jag beställde för en månad sedan... ÄNTLIGEN!
Fantastiskt snygg innerbox...
Där har vi rackaren!
Lite glamour shots (inga wrist shots idag, har inte kortat länken ännu)
I'm out!
Tack!Så där ska det se ut, grattis!
Den är fin! Grattis till den.Vad kan det här vara?
Där har vi rackaren!
I'm out!
Fan så trevliga dom är.Vad kan det här vara?
Där har vi rackaren!
I'm out!