Aa! Riktigt trevliga.Fan så trevliga dom är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aa! Riktigt trevliga.Fan så trevliga dom är.
Den är jäkligt bra den! Grattis till en fin klocka*I’m so excited*
Lite lätt våld behövdes för alla lager silvertejp..
Närmar sig..
Inte så svårgissat nu?
Så jäkla nöjd och den är förbannat fin!!
Snyggt!! GrattisEfter mycket velande om vilken som skulle bli nästa klocka så bestämde jag mig och idag blev det ett köp
Nedan lite bilder på nya klockan
Riktigt trevlig, Grattis och tack för tittenVad kan det här vara?
Omega... ja juste, den där jag beställde för en månad sedan... ÄNTLIGEN!
Fantastiskt snygg innerbox...
Där har vi rackaren!
Lite glamour shots (inga wrist shots idag, har inte kortat länken ännu)
I'm out!
Tack! Ja den är mycket trevligRiktigt trevlig, Grattis och tack för titten
Det blev en alltså? najs!Blev en SMP-C idag
Det blev en alltså? najs!
Bra där!Blev en SMP-C idag
Den där var riktigt snygg. Grattis till den!Har varit sugen på en "ny" klocka ett tag nu och fastnade för vintage klockor och speciellt Omega Seamaster från 50-talet.
För två veckor såg jag att det fanns just en sådan klocka som jag ville ha hos en lokal antikhandlare, var där vid öppning och fick då reda på att en herre som var född samma år som när klockan tillverkades, 1957, hade reserverat den via mail. Fick gå därifrån besviken.... Tur för mig så dök aldrig herren upp och antikhandlaren ringde och erbjöd mig att köpa klockan i stället!
Detta är min första "finare" klocka och jag måste säga att jag verkligen gillar den, hittar ständigt nya detaljer på tavlan och det känns skönt att manuellt skruva upp klockan varje morgon. Då tavlan var flammig hade antikhandlaren satt ett väldigt lågt pris på klockan, men jag tycker att tavlan är väldigt snygg samt att det ändå får synas att klockan är 61 år gammal.
En riktig klassiker. Grattis.Har varit sugen på en "ny" klocka ett tag nu och fastnade för vintage klockor och speciellt Omega Seamaster från 50-talet.
För två veckor såg jag att det fanns just en sådan klocka som jag ville ha hos en lokal antikhandlare, var där vid öppning och fick då reda på att en herre som var född samma år som när klockan tillverkades, 1957, hade reserverat den via mail. Fick gå därifrån besviken.... Tur för mig så dök aldrig herren upp och antikhandlaren ringde och erbjöd mig att köpa klockan i stället!
Detta är min första "finare" klocka och jag måste säga att jag verkligen gillar den, hittar ständigt nya detaljer på tavlan och det känns skönt att manuellt skruva upp klockan varje morgon. Då tavlan var flammig hade antikhandlaren satt ett väldigt lågt pris på klockan, men jag tycker att tavlan är väldigt snygg samt att det ändå får synas att klockan är 61 år gammal.
Såklart du skulle ha två! Kul att ses!Så var det dags igen..
Sålde Nautilusen och in kom två andra skönheter.
Det är något speciellt med gröna boxar alltså..
Första klockan kom i tisdags:
På tiden att jag köpte mig en 114270.
Har varit sugen på en sedan jag köpte suben. Den sitter som en smäck, perfekt storlek!
Och efter lite bubbel med @Urkvinnan igår så kom jag hem med en 16570.
Varför två Explorers? Tyckte inte att det räckte med en..
Snyggt! Vilken gillar du bäst, den där eller den du hade med stålbezel? Den såg sjukt trevlig ut på bilder.Aquaracer är mer min grej än Sinn! Vårklocka införskaffad!
Vet inte än, men denna e mycket snyggare IRL än jag trodde. Bezeln är nästan lite turkosaktig.Snyggt! Vilken gillar du bäst, den där eller den du hade med stålbezel? Den såg sjukt trevlig ut på bilder.
Riktigt fin
Aquaracer är mer min grej än Sinn! Vårklocka införskaffad!
Tackar. Ja den är riktigt snygg.Grattis kompis! En av de snyggare versionerna på Aquaracern! 41mm känns rätt också.
GrattisSå var det dags igen..
Sålde Nautilusen och in kom två andra skönheter.
Det är något speciellt med gröna boxar alltså..
Första klockan kom i tisdags:
På tiden att jag köpte mig en 114270.
Har varit sugen på en sedan jag köpte suben. Den sitter som en smäck, perfekt storlek!
Och efter lite bubbel med @Urkvinnan igår så kom jag hem med en 16570.
Varför två Explorers? Tyckte inte att det räckte med en..