Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ball, grattis!Då var det dags för mig igen!
På Väla, Thomas där ger fantastisk service!
Ytterbox, tydligen upp och ned... men alla dörrvakter fattar vad som gömmer sig i.
Yep, en bratte! Spännande...
Schysst box faktiskt. Skillnad mot Speedyn, men allt kan man inte få!
Avenger II GMT! - riktigt nöjd än så länge. Perfekt storlek och passform. Älskar den blingiga länken!
Lite WS nedan:
Fantastisk klocka. Den ska jag nog bli nöjd med!
Tack för mig.
Tack!Ball, grattis!
Mycket trevlig! Bra valDå var det dags för mig igen!
Ytterbox, tydligen upp och ned... men alla dörrvakter fattar vad som gömmer sig i.
Avenger II GMT! - riktigt nöjd än så länge. Perfekt storlek och passform. Älskar den blingiga länken!
Lite WS nedan:
Tack för mig.
Tack! Visst är dom finaMycket trevlig! Bra val
Ja, verkligen! Undrar dock hur länge länken förblir så finTack! Visst är dom fina
Shh.... jag vill inte veta dock en bra anledning till att köpa gummi!Ja, verkligen! Undrar dock hur länge länken förblir så fin
Då var det dags för mig igen!
Lite WS nedan:
Tack för mig.
Eller hur. Fantastisk!Det där är en störtskön Bratte!
Wow!! Grattis!!
Droppar unboxing och rätt på armen igår.
Paket från Kina, en chansning med Postnords hantering
En Sugess, tror inte ens den har ett modellnamn men sitter ett Sea-Gull st1901 verk i den. Billig klocka som ser dyr ut ungefär
Perfekt många-onödiga-komplikationer-klocka!
Cirka 2000kr på Ebay exklusive moms etcTrevliga komplikationer. Så vad går en sådan loss på?
Satfläsk vilken snygg dinka! Grattis!Det blev en Cartier Tank Basculante 2390 igår. Manuell - med ett tunt urverk. Känns bra!
På besök nere i Göteborg, halvvägs ner på vägen blev det att besöka en känd forumprofil och hämta upp en klocka.
En klocka jag blev kär i så fort jag såg bilden vid årets släpp.
Grand Seiko med galen blå/grå/lila/svart tavla beroende på ljus, Stargate tavlan som jag kallar den för
Därefter anlände en även Tudor GMT som inte behöver så mycket förklaring förutom en förbättrad BB helt enkelt
Tycker den ser trevlig utInte mycket till paketöppning, men utökade med denna 80-talaren igår. Tunnast i klassen?
På besök nere i Göteborg, halvvägs ner på vägen blev det att besöka en känd forumprofil och hämta upp en klocka.
Grand Seiko med galen blå/grå/lila/svart tavla beroende på ljus, Stargate tavlan som jag kallar den för
Därefter anlände en även Tudor GMT som inte behöver så mycket förklaring förutom en förbättrad BB helt enkelt
Vilken dubbel...stoooort grattis!På besök nere i Göteborg, halvvägs ner på vägen blev det att besöka en känd forumprofil och hämta upp en klocka.
Oj!! Vilken fru du har!! Wow!!Sådärja, Då var det dags för en härlig suverän njutbar öppning igen och den här gången en total överraskning från min underbara fru! Hon köpte min drömklocka! Love you Darling! Skål!
Inte en dum överraskningSådärja, Då var det dags för en härlig suverän njutbar öppning igen och den här gången en total överraskning från min underbara fru! Hon köpte min drömklocka! Love you Darling! Skål!
Riktigt riktigt fin, haft ögonen på den ett bra tag nu och desto mer jag ser den desto mer gillar jag den. Bra val..Då var det dags för mig igen!
Lite WS nedan:
Tack för mig.