Den är blå. Väldigt mörkt blå.Snygg, vad är det för färg på tavlan, ser nästan blå ut på sista bilden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är blå. Väldigt mörkt blå.Snygg, vad är det för färg på tavlan, ser nästan blå ut på sista bilden?
Grattis. Bra valLänge velat prova denna klassiker, idag fick jag hem den!
Länge velat prova denna klassiker, idag fick jag hem den!
Grymt fin! Börjar bli orolig över att jag gillar Cartier som 17-åring...Länge velat prova denna klassiker, idag fick jag hem den!
WRAP RAGE en fredag?!? Inte bra, men med resultatet på armen gick det över snabbt!
Å så klart ett wrist shot på 58:an
Kan bara hålla med så här långt!Grattis! Provade den i helgen och tycker att den satt riktigt bra.
Tack, jo storleken känns rätt perfekt!Snygg! Large-modellen? Ser ut att sitta fint på dig =)
Min andra försök till en födelseårsklocka. Första gången misslyckades då jag gjorde en ändring för mycket och "1983 original" fanns inte där längre, tavlan byttes, visarna byttes, till och extra endlinks installerades klockan blev snygg men tappade nånting för mig:
Men idag kom ännu en 1983 klocka, och denna gång har jag lärt mig, gör om, gör rätt allting ska behållas den här gången, valde en klocka som har en så kallad "jubilee/anniversary" tavla vilket jag tycker är rätt passande till en födelseårsklocka
Det kom ett paket, det var faktiskt ganska länge sedan jag köpte något nytt. Alltså helt nytt. Märket flyger inte så högt här på klocksnack men fan vad fin den är!
Det är en rejäl pjäs på 43mm, 300m wr samt kronograf. Kan ni gissa?
Jag är iaf väldigt nöjd!
Bilder:
TAG Heuer Aquaracer Calibre 16 Automatic CAY2112.BA0927
Ja, den känns riktigt bra!Haft en sånär. Ljuvlig klocka! saknar den ibland. Otrolig kvalité mot priset! och Blå tavlan e grym!
Hämtade ut ett paket idag. Spännande trots att jag vet innehållet.
Trevligt, en schweizisk tidshållare!
Velat en längre tid mellan denna och Explorer. Valet föll till slut på en datejust 16234. Explorern får anskaffas senare..
Nöjd och så
Grattis, mycket bra!Min andra försök till en födelseårsklocka. Första gången misslyckades då jag gjorde en ändring för mycket och "1983 original" fanns inte där längre, tavlan byttes, visarna byttes, till och extra endlinks installerades klockan blev snygg men tappade nånting för mig:
Men idag kom ännu en 1983 klocka, och denna gång har jag lärt mig, gör om, gör rätt allting ska behållas den här gången, valde en klocka som har en så kallad "jubilee/anniversary" tavla vilket jag tycker är rätt passande till en födelseårsklocka
Riktigt stilig klocka! GrattisSå kom äntligen den morgon, där kollegan från staterna kom över till vårt avlånga land.
Möttes med ett leende när jag kom in på kontoret och hon frågade ”You’ve been waiting quite a while for this one, haven’t you... Enjoy it!”
Denna Universal Genève Polarouter köptes i början av augusti månad från en samlare i New York.
Det är en 1954 års Polarouter med 138ss urverket, den tidiga upplagan i samband med SAS flygning via just polar-rutten från Skandinavien till Los Angeles.
Klockan är i ett mycket fint skick, gold filled/ss kombinat, med lite patina på dialen.
För mig är det enda som slår denna, en SAS Polarouter...
Mvh / Larsson
Kalas, grattis!Så fick man äntligen sin SD4K! Nära OWG
Nyinkommet ikväll!
Min andra seiko i karriären. Min första stannade bara i några timmar men har sneglat på denna i skyltfönstret ett tag nu så riktigt kul att äntligen få den runt armen