Så till min första paketöppning på forumet, dags kanske efter snart 3 år
Och vad passar inte bättre när man ligger hemma i värsta sortens mancold och tycker synd om sig själv, samtidigt som en efterlängtad leverans dimpar ner i brevinkastet i form av en avi från Postnord.
Paketet i fråga innehåller en klocka som hör till ett märke jag kikat länge på. Att det föll sig på just denna modell var tillfället som gavs, men med rätt mått och rätt case så var den given.
Postnord nästa!
... inte riktigt. Bestämde mig för en kort repa på stan först. Några minuter i väntan på tuben..
Tanken var att nästa foto skulle illustrera Postnords företagsskylt, men i all iver glömdes fotograferingen bort..
Därför hoppar vi direkt till hemkomsten och paketet.
Första värdefrakten - check. Tidigare ”dyra” köp har alltid lyckats pricka så att de gått att lösa F2F. Så denna omförslutning gjorde det hela till en lite mer högtidlig leverans
Redan nu kan den läskunnige se vad som döljer sig, men vi kör öppningen fullt ut
Oh yes, bra packetering gillar vi. Mycket skumgummi och boxar.
Som sagt. Låda i ..
.. låda i lå..
.. men nu! ... nej vänta, nästan där.
Så! Yes. Badaboom!
PANERAI it is. Närmare bestämt PAM590 i nästintill oförskämt bra skick
En efterlängtad nykomling som passar som handen i handsken och som genast fick febern att droppa ett par grader.
Nu fortskrider kvällen i all hemlighet med diverse bandbyten och polering. Hepp!