Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis broder <3Köpte en försenad examenspresent åt mig själv. Sinn 556i.
Snyggt med romerska siffror! GrattisDå var det dags. Tidig julklapp till mig själv
Snyggt med romerska siffror! Grattis
Bra julklapp. Grattis.Då var det dags. Tidig julklapp till mig själv
Bra julklapp. Grattis.
Men du, är granen redan uppe? Jag tycker att jag är väldigt tidig med gran, men det har aldrig varit före december.
Försvinner inte lite av magin när den åker upp redan i november? Makes dock sense då det är så sjukt mörkt ute och en gran lyser verkligen upp!! Grattis till klockan också, grymt snygg!Tackar! Haha har en dam här hemma som är galen i julen, hade det varit upp till henne hade granen åkt upp 1 november . Kan inte klandra henne, julen e mysig
Försvinner inte lite av magin när den åker upp redan i november? Makes dock sense då det är så sjukt mörkt ute och en gran lyser verkligen upp!! Grattis till klockan också, grymt snygg!
Grymt snygg klocka! Jag var och klämde på en för ett par månader sedan. Bra köp, grattis! Armbandet (som du var inne på) känns kanske lite livlöst, men det kanske går till sig när slits in lite?
Snyggt! Grattis, ser bra ut! Får klämma vid tillfälleDenna tisdag blev helt plötsligt mycket bättre, efter några veckors väntan är den äntligen här!
Den va grym! Snygg färg kombo!Ja eftersom jag aldrig burit en seiko (ingen aning varför) men spanat in denna ett tag så slog till. Såg att turtle varianten fanns här i samma
TackarDen va grym! Snygg färg kombo!
Var köpte du den?
Klockgiganten.seVar köpte du den?
ett framtida samlarexemplar skulle jag nog gissa på
Så där ja!! GrattisKom ett efterlängtat paket idag...
Vit box, men inte forumklassikern.
Sådär ja! Suktat efter denna i flera månader.
Extremt nöjd! Så tunn och fin, sitter som ett litet blad runt handleden
Så där ja!! Grattis
Den där är verkligen kanonfin. Sålde min men funderar på en ny fast 36a. Den tunna bezeln och det domade glaset ger en väldigt fin karaktär.Tycker den är riktigt bra, grattis!
Riktigt cool! Var nära på att beställa en själv, hade velat haft den svarta modellen men kände att 34mm var för litet.Limiterad plastklocka designad av Damien Hirst fick fullborda Mussetrippeln.
Cool klocka. Skaffade en Vostok för ca 3 år sedan ish, den är tyvärr lite hejkon bejkon nu och går tyvärr rätt dåligt. Stannar dessutom lite då och då.
Välkomnar en ryss i familjen! Känns som mycket klocka för pengarna, någon som vet vad man kan räkna med för livslängd?
Cool klocka. Skaffade en Vostok för ca 3 år sedan ish, den är tyvärr lite hejkon bejkon nu och går tyvärr rätt dåligt. Stannar dessutom lite då och då.
Äntligen - har sparat till denna ett bra tag nu.
Jaeger-LeCoultre Master Calendar Moonphase 140.8.98.S. Alltså den gamla versionen på 37mm och med röda bokstäver på veckodag och månad.
Äntligen hittade jag ett riktigt fint exemplar med bra serivce historik och till rimligt pris. Riktigt riktigt nöjd
Å