Riktigt jäkla bra, schysst med läder & gummi också. Är det standard?Efter mycket velande slog jag äntligen till. Satfläsk så grym tavlan är!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt jäkla bra, schysst med läder & gummi också. Är det standard?Efter mycket velande slog jag äntligen till. Satfläsk så grym tavlan är!
Efter mycket velande slog jag äntligen till. Satfläsk så grym tavlan är!
Häftig den där!! Grattis!!
Tackar! Kommer på länk, läder och gummi som defaultRiktigt jäkla bra, schysst med läder & gummi också. Är det standard?
Vackert!Fantastiskt fin. Stort grattis!
Grattis! Det där är den ultimata OWG-klockanEfter mycket velande slog jag äntligen till. Satfläsk så grym tavlan är!
OMG..
Ödmjukt står jag nu inför insikten att jag inte blev den första, som ska få leva med en OMEGA Speedmaster. Genom årtionden har många innan mig fått henne att bevittna kärlek, hjältemod och uthållighet. Detta älskvärda mästerverk som nu också ska få bevittna min bravader, Vilken grej!
Till er alla, Gott slut på 2018 och gott nytt 2019!
Tack till Nymans Ur i Västerås för ert ”klockrena” bemötande er service och enorma kunnande. Alltid ”urkul” att göra affärer hos er.
Grymt fin klocka! VC imponerar mer och mer på mig. Vad är det för storlek på den?Efter mycket velande slog jag äntligen till. Satfläsk så grym tavlan är!
Tackar! Mäter 41mm och 11mm på höjdenGrymt fin klocka! VC imponerar mer och mer på mig. Vad är det för storlek på den?
Okej tack, perfekt size juTackar! Mäter 41mm och 11mm på höjden
Gryyymt!Sådärja, dags för min kära fru att äntligen komma hem till Rolex! Skål & Grattis älskling! Love you!
Bra val och grattis!Sådärja, dags för min kära fru att äntligen komma hem till Rolex! 36:a med nya urverket - 70 tim reserv. Skål & Grattis älskling! Love you!
Meeen det gick ju bra den här gången också, en Ball Fireman Stormchaser ProJaha....... Då har man fyllesurfat igen Idag kom resultatet!
Har varit lite sugen på den här ett tag, och det här känns ju bra!
Meeen det gick ju bra den här gången också, en Ball Fireman Stormchaser Pro
Snyggt!!!Sådärja, dags för min kära fru att äntligen komma hem till Rolex! 36:a med nya urverket - 70 tim reserv. Skål & Grattis älskling! Love you!
Riktigt bra!Efter mycket velande slog jag äntligen till. Satfläsk så grym tavlan är!
Efter mycket velande slog jag äntligen till. Satfläsk så grym tavlan är!
Stämmer in i hyllningskören. Mycket mycket läcker klocka.Efter mycket velande slog jag äntligen till. Satfläsk så grym tavlan är!
Den är faktiskt riktigt bra! Gillar framförallt microjusteringen som är både snygg och praktiskStämmer in i hyllningskören. Mycket mycket läcker klocka.
Den länken är mumma. Lika skön som den ser ut att vara?
FACIT! Helt magisk alltså!Efter mycket velande slog jag äntligen till. Satfläsk så grym tavlan är!
Idag kom UPS och levererade ett inköp från chrono24
Den sitter riktigt bra på dig!!