EmilSve
Basic
Wow va fin!Börjar fredagen med paketöppning
Lådan är välkänd.
Rolex OP 114300 Rhodium
Obligatoriska WS.
Ha en fantastisk fredag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow va fin!Börjar fredagen med paketöppning
Lådan är välkänd.
Rolex OP 114300 Rhodium
Obligatoriska WS.
Ha en fantastisk fredag!
Tack ska du ha!Wow va fin!
Grattis! Hur känns den? Är lite småsugen på en jag med
Grattis till en grym klocka!Idag kom UPS och levererade ett inköp från chrono24
Grattis, MOP är så jävla bra, återkom med bättre bilder när du harDags att paketöppna lite. Såg den här på en pop-up i Båstad (spoiler alert) och tycke uppstod.
Fick lägga dottern i en plastpåse så att klockan kunde komma tryggt hem (SKOJAR!)
Spännande ytterkartong
Spännande bubbelplast
Ytterbox
Innanmäte! Sjöö Sandström Royal Steel Classic 36mm med pärlemortavla.
Svårfotad tavla! Tyvärr var länken för liten och mina verktyg var för dåliga. WS får vänta.
Tack!Grattis, MOP är så jävla bra, återkom med bättre bilder när du har
I want those rainbow colors broTack!
Förstår inte vad du menar med bättre bilder.
Grattis! Hur känns den? Är lite småsugen på en jag med
TackGrattis till en grym klocka!
Grattis till en riktigt fin klocka! Alltid diggat Planet Ocean, helt klart en av Omegas bästa enligt mig.
Grattis! Den där klockan är riktigt fet. GS kan det där med finish.Hämtat en ny bekantskap idag. Grand Seiko SBGN001. Galet grym kvalitet...
Snyggt, sitter som en smäck!Hämtat en ny bekantskap idag. Grand Seiko SBGN001. Galet grym kvalitet...
Och länken är ju fruktansvärt bekväm...Snyggt, sitter som en smäck!
Tack och ja det är grym känsla!.Grattis till en riktigt fin klocka! Alltid diggat Planet Ocean, helt klart en av Omegas bästa enligt mig.
Grattis! Den där klockan är riktigt fet. GS kan det där med finish.
Mycket bra, Rhodium dial på stålsport från Rolex är alltid en vinnande kombinationBörjar fredagen med paketöppning
Lådan är välkänd.
Rolex OP 114300 Rhodium
Obligatoriska WS.
Ha en fantastisk fredag!
Galet bra och du hann före mig ändå min vän snyggt jobbat! Nu väntar jag bara på min sbgn003 StilbröderHämtat en ny bekantskap idag. Grand Seiko SBGN001. Galet grym kvalitet...
Jamen absolut. I slutet av feb hänger jag på din sbgx med vad jag nu väljerGalet bra och du hann före mig ändå min vän snyggt jobbat! Nu väntar jag bara på min sbgn003 Stilbröder
Ja håller med!Mycket bra, Rhodium dial på stålsport från Rolex är alltid en vinnande kombination
grattis till en fin klockan, bra början på helgen!Hämtat en ny bekantskap idag. Grand Seiko SBGN001. Galet grym kvalitet...
Japp det är en bra början på 2019!grattis till en fin klockan, bra början på helgen!
Riktigt bra, grattis!Hämtat en ny bekantskap idag. Grand Seiko SBGN001. Galet grym kvalitet...
Tack, det är min första GS...Riktigt bra, grattis!
Grattis! Sjukt fin klocka, lite avis blir man...Hämtat en ny bekantskap idag. Grand Seiko SBGN001. Galet grym kvalitet...
Ska väl erkännas att jag inte är något vidare fan av (grand) casios design, men det där var riktigt snygg, helt rätt storlek för din handled ocskå.Hämtat en ny bekantskap idag. Grand Seiko SBGN001. Galet grym kvalitet...
Tack det finns ju alltid något man vill ha.Grattis! Sjukt fin klocka, lite avis blir man...
Så sant så!Tack det finns ju alltid något man vill ha.
Grym klocka Grattis!Beslutade mig i veckan för att börja året med att unna mig en ny klocka svårt att få en bättre start!
Det var dags för att slå till på en klocka jag sneglat efter till och från under åtminstone ett par år tid, men andra klockor har kommit imellan.
Till bilderna
Mitt första köp hos franks ur ett sant nöje var det, fick ett fantastiskt bra bemötande!
Vad kan det vara?
I
Något från glashutte original är deten seventies såklart !
Såhär på tåget hem så är jag löjligt nöjd, tavlan är magisk, klockan ger ett fantastiskt gedigen. Fiffig pusch/glide lösning på låset också designmässig förmodligen den snyggaste klocka jag ägt enligt mitt tycke, jag är kär
Tack sjukt nöjd !Grym klocka Grattis!