• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

94e93cff7d9ffb20e23c125747e2e164_zps79ff0eda.jpg

3858bc2a8084787f4ff64c9aa8f7d985_zpsaf12a1cf.jpg

445ac88a7c1cc8b13d226c4b87d62ff2_zps86773a9e.jpg

a4c535d4e78f14b2acaeec713727f625_zps422eab5e.jpg

Hade inte tänkt att börja jaga en trevlig badklocka till Thailands trippen ännu, men när tillfälle ges, priset är det rätta och en oanvänd klocka med plasten kvar! Ja, då är det svårt att motstå, det blev en Oris Maldives Limited Edition och det första intrycket är mycket positivt, återkommer när jag har använt den ett tag med en mera ingående recension av klockan! Och till sist, ett stort tack till Silverminken för en lika smidig affär som vanligt!

Shit vilken fart det blir på öppningarna när det kommer löppande! :nailbiting:
Får börja titta in i tråden men jämna mellanrum så man hinner med alla:)

Gratulerar till alla!

Jag har suktat ett bra tag.. Jag har dragit iväg några sms.. Jag har tänkt och funderat.. Jag har räknat mina pengar.. Men vet ni vad som behövdes? Jo, en middag med vänner och några stadiga glas rött vin! Det var så enkelt, sen susade ett mess iväg och affären var i hamn.

Det blev en lunch med säljaren idag och paketet överlämnades i en stilfull designbag.

image.jpg

Klassisk box

image.jpg

Tadaaa!

image.jpg

Snyggaste PO'n ever..? Jag tror det.
Det är alltså en Omega Planet Ocean XL 45,5mm Liquid Metal i titan, ref 2329.04.6210.3001 (Hahaha!)

image.jpg

Tillbaka
Topp