• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Kolla skimret!

image.jpg

Måste gå på den på armen, mejslar fram!

image.jpg

Sådär!

image.jpg

Härlig klocka, i en vilken typ svart..

image.jpg

..i en annan typ grå..

image.jpg

..och lite rakt på typ blå!

image.jpg

Ganska rejäl bit, jag som precis börjat tycka att Milgaussen kändes stor på armen.

image.jpg

Och till alla er som sagt eller tänkt "titan går bort, man vill ju ha vikt så att man känner att det sitter en klocka på armen.." kan jag säga att Milgauss'en inte är speciellt lätt!

image.jpg

image.jpg

Angående rebellsurret.. 1. Jag vet att det finns en paketöppnartråd, hehehee. 2. Jag gillar Rolex OCH Omega, heheheee. 3. Min fru satte i halsen när jag kom hem med den här överraskningen, även om det är lugnt eftersom det är mina pengar (som jag iofs inte hade..) eller vad säger du 80talisten ?! :D

Tack för affären och nice lunch MrGeek! ;)

Tjäääna!

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    114.6 KB · Visningar: 118
Fan vad fin RicRob! Sitter ju som en smäck på dig :) grattis

Sent from my iPhone using Tapatalk

Så snygg så rätt, inte många dykare som slår den men inom ett par veckor ska jag försöka komma upp i samma nivå av yyyyber cool dykare i en egen tråd.
Som sagt snygg, cool och 100% rätt GRATTIS.

Tillbaka
Topp