Adl_Sthlm
Basic
Kom och kläm!
Stockholm, tvåtonsmeckat!
Givetvis sportar vi tvåtons i Sthlm..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kom och kläm!
Stockholm, tvåtonsmeckat!
Underbar klocka, måste erkänna att jag aldrig sett en GS i verkligheten, måste ändra på det.Rubrik: En lunch kan kosta så mycket mer än bara lunchmenyn
Ser jättefin ut, ser fram emot fler bilder.Jag själv kammade hem en go-bit igår!
Kanske brons blir årets sommarklocka.Ny för dagen, tack ploprof! Trevlig se dig igen
Kanske brons blir årets sommarklocka.
Ser jättefin ut, ser fram emot fler bilder.
Grattis! Den är för jävla fin!Okej får väl avslöja då!
En liten packetöppningspost...
Tyckte min GMT-C behövde en lite ädlare storebror
Och givetvis en klassiskt masterkiller bild...
Grattis!
Tycker den är riktigt snygg. Jag hade personligen lite svårt med de polerade mittlänkarna när jag körde GMT. Så om det blir en ny så kommer jag att borsta dessa.
Det tycker jag du ska Jag gjorde det på min och det blev bra
http://www.klocksnack.se/threads/diy-borsta-polerade-mittlänkar.21816/
Det tycker jag du ska Jag gjorde det på min och det blev bra
http://www.klocksnack.se/threads/diy-borsta-polerade-mittlänkar.21816/
fantastiskt fin, grattis!Jag och en kompis fick för oss att åka och kika på en av Champions League kvartsfinalerna, efter lite funderingar bestämde vi oss för Atletico Madrid mot Barcelona i Madrid, då jag varit sugen på något nytt och bommat Patek Nautilusen på RobE för ett par veckor sedan började jag kika vad som fanns.
Jag har sen många år gått igenom halva Panerais sortiment och kommit fram till att jag gillar lite större klockor, helst i stål så började utbudet tunnas ut, tillslut föll valet på Audemars Piguet Offshore, en klocka jag kikat på sen många år tillbaks men den har varit lite utanför min budget.
Jag kan varmt rekommendera Madrid, varmt, prisvänligt, god mat och båda bra shopping och klockshopping.
Jag hittade en handlare och efter lite prut och bjudcava så var affären i hamn, en AP ROO Navy i ett fantastiskt
skick, nu till bilderna // Danne
Grattis!