• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Adl_Sthlm

Cartier
Kom och kläm! :)

image.jpg


Stockholm, tvåtonsmeckat! ;)

Givetvis sportar vi tvåtons i Sthlm..
image.jpg
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Kanske brons blir årets sommarklocka. :)

Bronze/brass was soo two years ago :D
Lär nog bära min förutsatt att den inte säljs men fick den till ett sådant pris att det vore lite onödigt sälja :)

Kul klocka, inte bestämt mig om jag ska patinera den mer med äggmetoden eller försöka återställa patinan (någon tips för det någon?)
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Som ett resultat av en rad tillfälligheter föll det sig inte bättre än att undertecknad samt "Bramster" skakade hand och nedan Tag Heuer Aquaracer bytte ägare. Modellen är en "professional" 500m. quarts. Ref. WAJ1110, just över två år gammal och i "mint condition". Jag är mer än nöjd och denna är definitivt en "keeper". Thank's Bramster for a fair deal!
IMG_1286.JPG
IMG_1287.JPG
IMG_1288.JPG
IMG_1289.JPG
IMG_1290.JPG
IMG_1292.JPG
 

Bilagor

  • IMG_1285.JPG
    IMG_1285.JPG
    100.1 KB · Visningar: 145

danne10

Panerai
2-Faktor
Jag och en kompis fick för oss att åka och kika på en av Champions League kvartsfinalerna, efter lite funderingar bestämde vi oss för Atletico Madrid mot Barcelona i Madrid, då jag varit sugen på något nytt och bommat Patek Nautilusen på RobE för ett par veckor sedan började jag kika vad som fanns.

Jag har sen många år gått igenom halva Panerais sortiment och kommit fram till att jag gillar lite större klockor, helst i stål så började utbudet tunnas ut, tillslut föll valet på Audemars Piguet Offshore, en klocka jag kikat på sen många år tillbaks men den har varit lite utanför min budget.

Jag kan varmt rekommendera Madrid, varmt, prisvänligt, god mat och båda bra shopping och klockshopping.

Jag hittade en handlare och efter lite prut och bjudcava så var affären i hamn, en AP ROO Navy i ett fantastiskt
skick, nu till bilderna :) // Danne
2014-04-11 07.25.55.jpg
2014-04-11 07.27.09.jpg
2014-04-11 07.26.43.jpg
2014-04-11 07.26.21.jpg
2014-04-11 07.36.40.jpg
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Tjusig värre! Dom är riktigt feta dom där.
Nautilusen slår lite hårdare i min bok men det går väl alltid att byta senare.
/j
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Rik
Jag och en kompis fick för oss att åka och kika på en av Champions League kvartsfinalerna, efter lite funderingar bestämde vi oss för Atletico Madrid mot Barcelona i Madrid, då jag varit sugen på något nytt och bommat Patek Nautilusen på RobE för ett par veckor sedan började jag kika vad som fanns.

Jag har sen många år gått igenom halva Panerais sortiment och kommit fram till att jag gillar lite större klockor, helst i stål så började utbudet tunnas ut, tillslut föll valet på Audemars Piguet Offshore, en klocka jag kikat på sen många år tillbaks men den har varit lite utanför min budget.

Jag kan varmt rekommendera Madrid, varmt, prisvänligt, god mat och båda bra shopping och klockshopping.

Jag hittade en handlare och efter lite prut och bjudcava så var affären i hamn, en AP ROO Navy i ett fantastiskt
skick, nu till bilderna :) // Danne
2014-04-11 07.25.55.jpg
2014-04-11 07.27.09.jpg
2014-04-11 07.26.43.jpg
2014-04-11 07.26.21.jpg
2014-04-11 07.36.40.jpg
fantastiskt fin, grattis!
 
Topp