Norda
Silver
Grym! GrattisPlockade en Hulk igår!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym! GrattisPlockade en Hulk igår!
Grattis!!Plockade en Hulk igår!
Grym! Grattis
TackarGrattis!!
Grattis! Grym klocka!Plockade en Hulk igår!
Se där ja...GRATTIS till Hulken!Plockade en Hulk igår!
Grattis den är grymPlockade en Hulk igår!
Grattis! Grym klocka!
Se där ja...GRATTIS till Hulken!
Tack mina herrar, kommer bli bra det här.Grattis den är grym
Den är så jäkla läcker!Plockade en Hulk igår!
Grönt är skönt!! HeheeDen är så jäkla läcker!
Vad har hänt Mr? Vad har du köpt sa du? En Wholex??Plockade en Hulk igår!
Så in i vassen vackert, och du, den är gråPlockade en Hulk igår!
Ja,det är juh det
Vad har hänt Mr? Vad har du köpt sa du? En Wholex??
Skämt åsido! Stort grattis till en riktigt best!!
Hehe!Så in i vassen vackert, och du, den är grå
Stort Grattis, igen!!
Grymt! Grönt är skönt.Plockade en Hulk igår!
Nice!Plockade en Hulk igår!
Grymt! Grönt är skönt.
Tack pojkar, jag hade tur som fick en
Fan va bra grattis både till verktyg och klocka! Är själv i tankarna att investera i real shit verktygsmässigt. Var köper man detta?Efter många år med Kinaskit, fick jag äntligen tummen ur och köpte lite riktiga prylar.
Beställde från cousinsuk.com. Sjukt snabb leverans. Beställde grejerna kl 16 och hade det hemma redan dagen efter strax efter lunch. Valde ups som leveransalternativ.Fan va bra grattis både till verktyg och klocka! Är själv i tankarna att investera i real shit verktygsmässigt. Var köper man detta?
BB58... Ibland det bästa som finns i dykarväg. Grattis till ett fantastiskt trevligt köp. Börjar nog bli dags för mig att ställa mig i kö...OK, ni har sett den av och till tidigare, men nu är den min och inte bara ett långlån ...
Klart Tudors mest lyckade klocka imho! Grattis.OK, ni har sett den av och till tidigare, men nu är den min och inte bara ett långlån ...
kö?BB58... Ibland det bästa som finns i dykarväg. Grattis till ett fantastiskt trevligt köp. Börjar nog bli dags för mig att ställa mig i kö...
Bra!OK, ni har sett den av och till tidigare, men nu är den min och inte bara ett långlån ...
Så där ja! Grattis till en mycket lyckad Tudor!!OK, ni har sett den av och till tidigare, men nu är den min och inte bara ett långlån ...
OK, ni har sett den av och till tidigare, men nu är den min och inte bara ett långlån ...
Tur skaffar man sigTack pojkar, jag hade tur som fick en
Jahaja Håller tummarna för att ja lyckas knipa en i USA i maj. Annars sa Krons att de hade några månaders väntelista när ja fråga häromveckan :/kö?
pröva att tex ta en resa till kanarieöarna så hittar du bb58 på länk på hyllan oftast fler än ett ex dessutom!