Glad påsk på er klockvänner Vet ej om denna passar i tråden men kvaliteten är verkligen nice och den sitter skönt på handleden .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! - ja, jag gillar den också. Mer än jag själv trodde!Riktigt ovanligt med rektangulär tavla, men jag gillar det skarpt! Har länge velat prova en Monaco men aldrig kommit till skott. Grattis
Snyggt, de där är riktigt fina!Äntligen kom mitt paket från Oz.
En king quartz från jan -79. Exakt lika gammal som frugan. Nu skulle jag gärna få tag i en quartzdykare till mig själv från juli -86 med....
Tack! Ja förr gjorde de riktigt härliga quartzareSnyggt, de där är riktigt fina!
Äntligen kom mitt paket från Oz.
En king quartz från jan -79. Exakt lika gammal som frugan. Nu skulle jag gärna få tag i en quartzdykare till mig själv från juli -86 med....
Verkligen!Tack! Ja förr gjorde de riktigt härliga quartzare
Grattis bästa köpet från Omega just nu IMO.Får väl ta och skriva i denna tråden för första gången..
Ja ni ser ju vad det är för fabrikat
En SMP av senaste modell.. Tanken var att egentligen kolla och eventuellt köpa en Planet Ocean men jag gillade SMP mera faktiskt. Sen när Fredrik på Engströms sa att Omega kommer höja priserna första maj så var det inget att tveka på.
Beställde även gummit som anländer om någon vecka.
Jag blev faktiskt blixtförälskad i klockan trots att jag har smala handleder på ca 16,5 cm
Detta är definitivt en keeper.. Och när jag jag säger det så menar jag det, har faktiskt aldrig gjort mig av med en klocka förut
Äntligen kom mitt paket från Oz.
Fin! Säljer Rob Engström fortfarande Omega?Får väl ta och skriva i denna tråden för första gången..
Ja ni ser ju vad det är för fabrikat
En SMP av senaste modell.. Tanken var att egentligen kolla och eventuellt köpa en Planet Ocean men jag gillade SMP mera faktiskt. Sen när Fredrik på Engströms sa att Omega kommer höja priserna första maj så var det inget att tveka på.
Beställde även gummit som anländer om någon vecka.
Jag blev faktiskt blixtförälskad i klockan trots att jag har smala handleder på ca 16,5 cm
Detta är definitivt en keeper.. Och när jag jag säger det så menar jag det, har faktiskt aldrig gjort mig av med en klocka förut
Nej, det är Engströms Ur i Jönköping.Fin! Säljer Rob Engström fortfarande Omega?
Tack såg bara EngströmsNej, det är Engströms Ur i Jönköping.
Hoppas du kommer trivas med klockan, den är riktigt bra!Annandagens uppdrag:
Åka tåg från Stockholm till Örebro > och sen tillbaka för att hämta en sprillans 116234 fullset med kvitto som @erow redan efter 2 veckor lät vandra vidare:
Äntligen är alla röda dagar över och min nya klocka kräver ingen vidare presentation.
Grattis! Fantastisk fin den där, bästa moderna DJ enligt migEfter mycket vånda och funderande under påsken ifall man skulle invänta 126234 eller gå på 116234 och stor hjälp från KS fick jag igår hämtat en 116234!
Boxen känner vi igen.
Grön box
Innehållet
Wristshot
Den vackra länken!
Tack för ett grymt forum!
Classic! Grattis!!Efter mycket vånda och funderande under påsken ifall man skulle invänta 126234 eller gå på 116234 och stor hjälp från KS fick jag igår hämtat en 116234!
Boxen känner vi igen.
Grön box
Innehållet
Wristshot
Den vackra länken!
Klassiker av rang, grattis!Efter mycket vånda och funderande under påsken ifall man skulle invänta 126234 eller gå på 116234 och stor hjälp från KS fick jag igår hämtat en 116234!
Boxen känner vi igen.
Grön box
Innehållet
Wristshot
Den vackra länken!
Efter mycket vånda och funderande under påsken ifall man skulle invänta 126234 eller gå på 116234 och stor hjälp från KS fick jag igår hämtat en 116234!
Boxen känner vi igen.
Grön box
Innehållet
Wristshot
Den vackra länken!
Ulysse nardin gör fina grejer, synd att inte fler florerar på forumet!Hängt på forat ett tag men väldigt dålig på inlägg så hoppas detta blev korrekt...
Påskhelg på Maspalomas , blev en sväng in på UN.
Ulysse Nardin Deep Dive Hammershark, limiterad till 300 ex.
Gillar de lite mer ovanliga o kraftfulla klockorna, men blir väl så med fetare handleder...
Hängt på forat ett tag men väldigt dålig på inlägg så hoppas detta blev korrekt...
Påskhelg på Maspalomas , blev en sväng in på UN.
Ulysse Nardin Deep Dive Hammershark, limiterad till 300 ex.
Gillar de lite mer ovanliga o kraftfulla klockorna, men blir väl så med fetare handleder...