Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Refresha och läs igen
Seikon undrar vad fan det är som händerObs, inte min
Bjuder på lite bättre bilder tagna på stativ, så blir det inte så skakigtObs, inte min
Jag skall recensera denna på min YouTube kanal.
Men om ett par minuter kommer det en till paketöppning från mig, där klockan faktiskt är min
Får väl posta dagen nyförvärv här också.
Min första Zenith.
Jag är löjligt nöjd.
Är egentligen inte alls något big fan av dressare men detta är ju en helt egen liga, ett mästerverkBjuder på lite bättre bilder tagna på stativ, så blir det inte så skakigt
Den är för sjul den där. Klockgoals!Obs, inte min
Jag skall recensera denna på min YouTube kanal.
Men om ett par minuter kommer det en till paketöppning från mig, där klockan faktiskt är min
Stenhård, grattisHar nu avklarat mitt första byte inom klocksnacksfären och råkade då bli ett märke som jag länge tänkt att jag självklart måste prova på men som aldrig riktigt blivit av. Men nu så var det dags!
Pratar självklart om Seiko! Och inget mindre än den limiterade "platinum tuna". Riktigt fet och välbyggd och förmodligen även för stor för mina handleder. Kunde dock inte hålla mig för den är hård riktigt hård, shrouden är ju ändå tillverkad i Seikos cermet material.
Och så en liten bild med den på armen.
Stenhård! Tycker den ser bra ut utifrån bilden. Riktigt fin passande färg på strap.Har nu avklarat mitt första byte inom klocksnacksfären och råkade då bli ett märke som jag länge tänkt att jag självklart måste prova på men som aldrig riktigt blivit av. Men nu så var det dags!
Pratar självklart om Seiko! Och inget mindre än den limiterade "platinum tuna". Riktigt fet och välbyggd och förmodligen även för stor för mina handleder. Kunde dock inte hålla mig för den är hård riktigt hård, shrouden är ju ändå tillverkad i Seikos cermet material.
Och så en liten bild med den på armen.
Riktigt köttig den, grattis!Får väl posta dagen nyförvärv här också.
Riktigt köttig den, grattis!
Matchar din biceps har jag hörtKöttig och helt underbar.. Tack <3
Den där klarar ALLTDenna ska väl klara lite bad i sommar...
Tackar och bockar!Stenhård, grattis
Man tackar! Ja det där gummit är fasen riktigt fint!Stenhård! Tycker den ser bra ut utifrån bilden. Riktigt fin passande färg på strap.
:O Mycket fin, grattisHelt ny på detta forum och har dessutom gjort mitt första inköp här. Så såg det ut:
Min första Grand Seiko! Mycket nöjd och kan bara instämma med alla som berättar att det är de små (perfekta) detaljerna som gör det! Avslutningsvis en halvtaskig handledsbild: (och då det ju är en japansk klocka vill jag gärna påpeka att det är ett blommande körsbärsträd i bakgrunden)
Mvh
/c
Fantastiskt bra val och snygg entré här på Klocksnack har ägt en likadan.Helt ny på detta forum och har dessutom gjort mitt första inköp här. Så såg det ut:
Min första Grand Seiko! Mycket nöjd och kan bara instämma med alla som berättar att det är de små (perfekta) detaljerna som gör det! Avslutningsvis en halvtaskig handledsbild: (och då det ju är en japansk klocka vill jag gärna påpeka att det är ett blommande körsbärsträd i bakgrunden)
Mvh
/c
Tack!Fantastiskt bra val och snygg entré här på Klocksnack har ägt en likadan.
Helt ny på detta forum och har dessutom gjort mitt första inköp här. Så såg det ut:
Mvh
/c