Lager77
Basic
Tack! Ja den är limiterad till 1800 st och den är helt magisk!Grattis! Jag vill speciellt hylla Seikon, som ser helt fantastisk ut! Finns många Turtle, men få som har denna, tror jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Ja den är limiterad till 1800 st och den är helt magisk!Grattis! Jag vill speciellt hylla Seikon, som ser helt fantastisk ut! Finns många Turtle, men få som har denna, tror jag.
TackGrattis!
Grattis! Mycket fin!Svart Sky-dweller!
Svart Sky-dweller!
Grattis !Blev ett paneraisyskon till 372:an i veckan.
Radiomir den här gången. PAM380
Duon
Snyggt ! GrattisSvart Sky-dweller!
Grattis kan inte bli mycket bättreSvart Sky-dweller!
Har du kvar den?Här kommer min första officiella paketöppning
Det blev en Edox Hydro Sub.
Mycket nöjd efter två veckors användande
ha det gött
Blev 2 st paketöppningar förra veckan och är så jäkla nöjd över köpen!
Börjar med en panna 682
Sedan blev det en Asien limiterad Seiko
Är så fruktansvärt nöjd och glad varje gång dem sitter på armen. Blir att köpa lite nya gummin och band bara
Snygg duo. Stort grattisBlev ett paneraisyskon till 372:an i veckan.
Radiomir den här gången. PAM380
Duon
Tackar. Funkar bra.Snygg duo. Stort grattis
Ska slita dem med kärlekStort grattis till två tunga pjäser. Ingen dålig öppning det
Slit dom med hälsan.
Ojoj story grattis på den!Svart Sky-dweller!
Riktigt fin den där! Grattis.Svart Sky-dweller!
Kul klocka. Grattis.En vakker dag i vinter slo det meg at en veggklokke på boklageret hadde vært innenfor, og handling fulgte tanke. Det er faktisk veldig lenge siden denne veggklokka kom, men siden det tok litt tid før jeg hadde riktig klokke på armen tok det litt tid før det ble et innlegg i denne tråden.
Joost Swarte designet i sin tid en klokke for Swatch, og siden forlaget utgir tegneserier, dog ikke av Joost Swarte, var det opplagt at det var en MGK269 Dia Animado man skulle få tak i. Denne modellen kom i 1998, men det var absolutt ikke noe problem å finne et strøkent eksemplar for en veldig hyggelig penge.
Ingen logo på krona.
Til slutt et par bilder fra lageret der min GK269 omsider var på armen - noe som var det største poenget med det hele. Og jeg klarte å synkronisere klokkene rimelig bra for anledningen.
Har du kvar den?
Det är en jag verkligen skulle vilja testa! Mycket fin!Inte ofta man postar här men nu händer det.
Haft denna klocka på listan sen släppet och tittat och läst timvis på nätet om den. Ni känner kanske igen er.
Fick prova den av en forumsmedlem och den blev en fullträff så det var bara dags att jaga ifatt på en.
Nu har den landat.
Första intrycken är den är så sjukt bra. Storleken, finish och alla detaljer.
Kommer bli ett nöje att använda.
Ha en härlig tisdag det kommer jag ha.
- Go for it.Det är en jag verkligen skulle vilja testa! Mycket fin!
OJ OJ denna är också min favorit!Inte ofta man postar här men nu händer det.
Haft denna klocka på listan sen släppet och tittat och läst timvis på nätet om den. Ni känner kanske igen er.
Fick prova den av en forumsmedlem och den blev en fullträff så det var bara dags att jaga ifatt på en.
Nu har den landat.
Riktigt bra, grattis!Inte ofta man postar här men nu händer det.
Nu har den landat.
OJ OJ denna är också min favorit!
Så otroligt snygg urtavla.
Stort grattis!
Riktigt bra, grattis!
Grattis! Du fick tag på en till slut!Inte ofta man postar här men nu händer det.
Nu har den landat.
Riktigt bra dendär! Tarvlan ser grym utInte ofta man postar här men nu händer det.
Nu har den landat.