Gillade högra där och ser ut som den är i vettig storlek, vilken size är det?Blev ett paneraisyskon till 372:an i veckan.
Radiomir den här gången. PAM380
Duon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillade högra där och ser ut som den är i vettig storlek, vilken size är det?Blev ett paneraisyskon till 372:an i veckan.
Radiomir den här gången. PAM380
Duon
380 är 45mm, men känns mindre än så på armen. Skulle jämföra med 41-42 med "vanliga" bandhorn.Gillad de högra där och ser ut som den är i vettig storlek, vilken size är det?
den var riktigt fin, kanske dina handleder som gör att den ser mindre ut, jag som trodde det fanns något i min size där ute380 är 45mm, men känns mindre än så på armen. Skulle jämföra med 41-42 med "vanliga" bandhorn.
Kan nog luras lite, har 21cm handled så blir inte så stor på mig.den var riktigt fin, kanske dina handleder som gör att den ser mindre ut, jag som trodde det fanns något i min size där ute
GrattisIdag kom ett litet paket till mig
Grattis
Grattis förbaskat snyggJag har väntat och väntat och väntat, och väntat utan framgång. Jag menar hur länge ska man behöva vänta?
När ska hypen kring prestige märken lägga sig?
Personligen har jag tröttnat och därför börjat titta på alternativ. Alternativ som stillar mitt begär utan att ge ångest och ”bakfylla”. I Vintras blev det en SKX som går varmt trots att dimensionerna är åt helskotta. Har efter det letat Oris och liknande men inte träffat rätt och snubblade nu över denna skönhet. Trots att skinn inte är min grej så bestämde jag mig för att gå utanför min comfortzone. Supernöjd med denna 37,5mm, plexiglas, lumeless dressare från Corniche. Skinnbanden har snabb byte funktion vilket är superskönt utan att repa luggs. Mkt pang för pengarna och du slipper stå på nån låtsaskö!
Enda negativa jag har att säga om den är att rotorn låter lite mkt och att borstningen är lite för mjuk men det sista är väl smaksak antar jag. All in all, en keeper
Den var snygg, grattis!Jag har väntat och väntat och väntat, och väntat utan framgång. Jag menar hur länge ska man behöva vänta?
Personligen har jag tröttnat och därför börjat titta på alternativ. Alternativ som stillar mitt begär utan att ge ångest och ”bakfylla”. I Vintras blev det en SKX som går varmt trots att dimensionerna är åt helskotta. Har efter det letat Oris och liknande men inte träffat rätt och snubblade nu över denna skönhet. Trots att skinn inte är min grej så bestämde jag mig för att gå utanför min comfortzone. Supernöjd med denna 37,5mm, plexiglas, lumeless dressare från Corniche. Skinnbanden har snabb byte funktion vilket är superskönt utan att repa luggs. Mkt pang för pengarna och du slipper stå på nån låtsaskö!
Enda negativa jag har att säga om den är att rotorn låter lite mkt och att borstningen är lite för mjuk men det sista är väl smaksak antar jag. All in all, en keeper
Mycket snygg och stilren rackare!Jag har väntat och väntat och väntat, och väntat utan framgång. Jag menar hur länge ska man behöva vänta?
Personligen har jag tröttnat och därför börjat titta på alternativ. Alternativ som stillar mitt begär utan att ge ångest och ”bakfylla”. I Vintras blev det en SKX som går varmt trots att dimensionerna är åt helskotta. Har efter det letat Oris och liknande men inte träffat rätt och snubblade nu över denna skönhet. Trots att skinn inte är min grej så bestämde jag mig för att gå utanför min comfortzone. Supernöjd med denna 37,5mm, plexiglas, lumeless dressare från Corniche. Skinnbanden har snabb byte funktion vilket är superskönt utan att repa luggs. Mkt pang för pengarna och du slipper stå på nån låtsaslista!
Länk till deras sida med bättre bilder och specs
https://cornichewatches.com/shop/historique/?historique_automatic
Grattis igen då!
Kanske generellt på KS? Men för min del har jag haft fler Rolex Exp2Grattis igen då!
Speedyn måste vara den mest tillbaka köpta klock modellen av dem alla!?
Lika bra att ha kvar grejerna denna gången då!Kanske generellt på KS? Men för min del har jag haft fler Rolex Exp2
Idag kom ett litet paket till mig
Grym tavla! GrattisIdag kom ett litet paket till mig
Vilket trevligt nöje att öppna en sådan omfattande box
Tack så mycket, det var tavlan jag fastnade för.Grym tavla! Grattis
Jag har använt den något år och den är riktigt bra!Ett allmänt tips från mig som jag inte riktigt visste var jag skulle posta. Någon admin kanske vet bättre och får flytta posten isf till en bättre tråd men jag hittade ingen bra. Jag vill slå ett slag för appen ”mina paket”. Laddade ner den nyss och den verkar funka toppen. Är som postnords app ungefär men man samlar fler fraktbolag i samma app. Vet inte om det är precis alla men jag har just nu två paket på väg till mig, postnord och DHL, och dessa syns. Man reggar bara mobilnummer och mailadresser så hittar den dina försändelser.
Nytt för mig. Förutom Postnots och DHL så verkar dom täcka Schenker och BringJag har använt den något år och den är riktigt bra!
Grattis! Känns som det läggs ut ett par om dagen på K&S nu.Precis lika mysig som förväntat
...japp, och jag har också huggit en .Grattis! Känns som det läggs ut ett par om dagen på K&S nu.
Grattis! Har själv en corniche jag är väldigt nöjd med bortsett det hemska viklåsetJag har väntat och väntat och väntat, och väntat utan framgång. Jag menar hur länge ska man behöva vänta?
Personligen har jag tröttnat och därför börjat titta på alternativ. Alternativ som stillar mitt begär utan att ge ångest och ”bakfylla”. I Vintras blev det en SKX som går varmt trots att dimensionerna är åt helskotta. Har efter det letat Oris och liknande men inte träffat rätt och snubblade nu över denna skönhet. Trots att skinn inte är min grej så bestämde jag mig för att gå utanför min comfortzone. Supernöjd med denna 37,5mm, plexiglas, lumeless dressare från Corniche. Skinnbanden har snabb byte funktion vilket är superskönt utan att repa luggs. Mkt pang för pengarna och du slipper stå på nån låtsaslista!
Länk till deras sida med bättre bilder och specs
https://cornichewatches.com/shop/historique/?historique_automatic
Har väntat på en modell från dem med mekaniskt urverk och nu slog jag tillGrattis! Har själv en corniche jag är väldigt nöjd med bortsett det hemska viklåset
Den är riktigt cool den där, grattisPrecis lika mysig som förväntat
Snygg klocka, härligt retro. Fortfarande nöjd? Köpte du den på KS ?Precis lika mysig som förväntat
Den beiga va magisk!Man öppnar upp ett paket som ett barn på julafton, sen voilaaaa klockan funkar inte...