Fadetowhite
Basic
Köpt på forumet. Tack ”gab”!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har blivit en stolt ägare av en fin klassiker. Mycket nöjd!
mycket trevlig, grattis, vad gött att ha den hemma till helgen också så ni hinner mysa ordentligtFick ett paket idag!
Undra vad detta kan vara?
En Rolex?
Nu blev det spännande!
En Rolex 14270 från -95 fullset!
Tack så mycket! Ja verkligen, perfekt när paketen kommer på fredagen så man har hela helgen på sig med kameran!mycket trevlig, grattis, vad gött att ha den hemma till helgen också så ni hinner mysa ordentligt
Den drar helt klart åt det grönblå hållet. Ska stänga in mig i ett mörkt rum vid tillfälle och ta bättre bild.
Grattis, en riktig skönhet! Det där är nog min graal!Har blivit en stolt ägare av en fin klassiker. Mycket nöjd!
Snyggt, du har lite svaghet för TH, vilken i tur ordningen är detta?Det blev en sån här
Dom finns därute! En liten heads up bara. Bezeln är trög på ganska många av dem. Vissa upplever inte det men andra gör det. Om det nu spelar någon roll, om det är svårt med dykhandskar. Antar att de flesta av oss inte dyker med våra dykare. Eller har jag fel?Grattis, en riktig skönhet! Det där är nog min graal!
Stort grattis!! Den klär sig extremt bra på mesh.Blev ett spontanköp i dagarna. Fastnade för den gråa sunbursttavlan. Ett stort plus var också meshet från Staib som den kom på. Får se hur länge den får stanna
Sinn 104
Uppdate: Spolade min i varmvatten samtidigt som jag vred på bezeln några varv. Nu klickar den fram som den rullade i smör. Älskar det ljudet, tror mina axlar sänktes 5 cmDom finns därute! En liten heads up bara. Bezeln är trög på ganska många av dem. Vissa upplever inte det men andra gör det. Om det nu spelar någon roll, om det är svårt med dykhandskar. Antar att de flesta av oss inte dyker med våra dykare. Eller har jag fel?
Bra tryck i färgsättningen!Haha. Vilken tavla! Ser ut som finkrossade tomater med smak av basilika.
Det blev en sån här
Se fram emot vad du köpt nu... men hur orkar du vänta tills kvällen
Blir mysöppning ikväll
Blev väldigt bra med det läderbandet. Snyggt, grattis!Jag fick ett paket från Sverige
Naturligtvis tog jag en svensk kniv for att oppna den
Ta inte bilder och anvand kniv samtidigt
Kan du gissa vad det ar?
Jag tar först av denna klocka som jag har paa
Och nu
Det har varit kväll nu! Vadå hålla på halster..
Blir mysöppning ikväll
Snyggt! Jag har alltid haft svårt för Victorinox och deras relativt plottriga design men den här var riktigt stilig och gjorde sig väldigt bra på mesh. Den ser inte heller ut att vara överdrivet stor? Bra köp!
Snyggt! Riktigt bra tavla på denVälkommen till samlingen! Jag är nykär 126331 Tack till Bergströms Ur i Malmö för en utmärkt service och bemötande ännu en gång!
Sjukt beteende ju, vänta så länge med att öppna ett nyförvärv
Blir mysöppning ikväll
Gillar normalt inte bling-bling, men den va banne mig det finaste jag sett sedan jag konfirmerade mig! Grattis!Välkommen till samlingen! Jag är nykär 126331 Tack till Bergströms Ur i Malmö för en utmärkt service och bemötande ännu en gång!
Grattis!Välkommen till samlingen! Jag är nykär 126331 Tack till Bergströms Ur i Malmö för en utmärkt service och bemötande ännu en gång!
Tackar! Tavlan är helt rättSnyggt! Riktigt bra tavla på den