Mycket bra, grattis!Knep denhär idag blir ingen paketöppning eftersom jag tog den direkt på armen. Klart lyft med jubilelänk tycker jag. Särskilt komfortmässigt, grymt bekväm
Stort tack till nymans ut för grym service som alltid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra, grattis!Knep denhär idag blir ingen paketöppning eftersom jag tog den direkt på armen. Klart lyft med jubilelänk tycker jag. Särskilt komfortmässigt, grymt bekväm
TackarMycket bra, grattis!
Knep denhär idag blir ingen paketöppning eftersom jag tog den direkt på armen. Klart lyft med jubilelänk tycker jag. Särskilt komfortmässigt, grymt bekväm
Hade inget att göra (igen) förutom att buda på något "onödigt"på eBay . Detta är resultatet, En Bulova quartz 262mhz. Vet ingen billigare med +-10spy i alla fall.
Grattis till den, vad mäter dessa?Vad passar bättre denna gråa kalla tisdag än att hämta ut en riktigt ikon? Den första omegan i rymden, Omega Speedmaster FOIS!! Beställd direkt från fabrik så jag får nöjet att plasta av skönheten själv
Håll till godo, här kommer lite bilder från när jag kom hem med paketet!
Snygg lyxig kasse. Inte så diskret kanske, men tjuvarna föredrar väl ändå Rolex..
AD:n bjöd på ett års försäkring!
Lite låda i låda innan man kom fram till den svarta enkla men ändå exklusiva omegalådan..
Här är skönheten. Go känsla dra av plasten och känna läderdoften från bandet
Numrerad upplaga men knappast särskild limiterad. Jag fick nr 13 +++
Älskar alpha visarna
Fint djup i tavlan och ett trevligt kupat glas även om jag i ärlighetens namn troligtvis hade föredragit det än mysigare plexiglaset.. men man kan inte få allt!
Jag är supernöjd med mitt val och hoppas på att den är här för att stanna länge i min ägo. För mig känns FOIS:en som det rätta valet då jag även har ett stort motorintresse, och som vi alla vet var ju speedyn faktiskt framtaget för racing mm från början..
I detta paket får jag både rymdkänslan och en härlig vintage-doftande racerkänsla! Tack alla ni som orkar läsa hit, får önska er en trevlig speedy tuesday!
Grattis!Vad passar bättre denna gråa kalla tisdag än att hämta ut en riktigt ikon? Den första omegan i rymden, Omega Speedmaster FOIS!! Beställd direkt från fabrik så jag får nöjet att plasta av skönheten själv
Snygg lyxig kasse. Inte så diskret kanske, men tjuvarna föredrar väl ändå Rolex..
Lite låda i låda innan man kom fram till den svarta enkla men ändå exklusiva omegalådan..
Älskar alpha visarna
Fint djup i tavlan och ett trevligt kupat glas även om jag i ärlighetens namn troligtvis hade föredragit det än mysigare plexiglaset.. men man kan inte få allt!
Jag är supernöjd med mitt val och hoppas på att den är här för att stanna länge i min ägo. För mig känns FOIS:en som det rätta valet då jag även har ett stort motorintresse, och som vi alla vet var ju speedyn faktiskt framtaget för racing mm från början..
I detta paket får jag både rymdkänslan och en härlig vintage-doftande racerkänsla! Tack alla ni som orkar läsa hit, får önska er en trevlig speedy tuesday!
Tack 39,7 i diameter och 48 mm L2L tror jag. Jag har även provat professionell (månklockan) och tycker faktiskt de kändes rätt lika storleksmässigt!Grattis till den, vad mäter dessa?
TackarGrattis!
Ska inte vara några större problem att få tag på!?...Då har man köpt sin "Första riktiga klocka". Breitling Chronomat 41. Det tråkiga är att det saknas ett par länkbitar så nu får man jaga det (inte lätt o hitta 378A) Annars jäkligt nöjd
Grattis! FOIS är himla fin, skulle gärna ha en. Känns som roligare val än Pro men beror väl på att jag inte haft någon FOIS. Hesalit är förvisso mysigt men Safir onekligen mer praktiskt. Fin box till FOIS också, snyggare än Omegas standardbox och inte det schabrak som Pro har.Vad passar bättre denna gråa kalla tisdag än att hämta ut en riktigt ikon? Den första omegan i rymden, Omega Speedmaster FOIS!! Beställd direkt från fabrik så jag får nöjet att plasta av skönheten själv
Älskar alpha visarna
Tack så mycket! Ja, känns som ”alla” har PRO, men å andra sidan finns de väl en anledning till de Känns som man behöver prova en sådan också någon gång då jag älskar hesalit glasetGrattis! FOIS är himla fin, skulle gärna ha en. Känns som roligare val än Pro men beror väl på att jag inte haft någon FOIS. Hesalit är förvisso mysigt men Safir onekligen mer praktiskt. Fin box till FOIS också, snyggare än Omegas standardbox och inte det schabrak som Pro har.
Knep denhär idag blir ingen paketöppning eftersom jag tog den direkt på armen. Klart lyft med jubilelänk tycker jag. Särskilt komfortmässigt, grymt bekväm
Då har man köpt sin "Första riktiga klocka". Breitling Chronomat 41. Det tråkiga är att det saknas ett par länkbitar så nu får man jaga det (inte lätt o hitta 378A) Annars jäkligt nöjd
Vad passar bättre denna gråa kalla tisdag än att hämta ut en riktigt ikon? Den första omegan i rymden, Omega Speedmaster FOIS!! Beställd direkt från fabrik så jag får nöjet att plasta av skönheten själv
Älskar alpha visarna
Checkat av chrono24 o ebay, men väldigt svårt (hittar inte ngn) samt man vill ju ha länk som e original!Ska inte vara några större problem att få tag på!?...
Vad passar bättre denna gråa kalla tisdag än att hämta ut en riktigt ikon? Den första omegan i rymden, Omega Speedmaster FOIS!! Beställd direkt från fabrik så jag får nöjet att plasta av skönheten själv
Älskar alpha visarna
Kollat hos AD?Checkat av chrono24 o ebay, men väldigt svårt (hittar inte ngn) samt man vill ju ha länk som e original!
Grattis Den är riktigt braNu går det undan! Andra klockan på 30 dagar och det är inte ens julafton än!
Införskaffade mig precis denna klocka från @robinwatch och är oerhört nöjd! Kan inte annat än älska de två gummiarmbanden som följde med, passar oerhört bra med klockan. Tackar än en gång till dig Robin för en smidig affär!
Klart de är svindyra men förhållande till klockan!? Hade inte dragit mig för att kolla med AD alt lägga ut en annons här på KS...!Nop inte än! Fick deal m säljaren idag då dom inte kunde hitta länk o skicka, skall ringa några i morgon. (men är väl svindyra?) Ingen aning vad dom kostar!
Tack så mycket! Ja svårt val mellan denna och månklockan. Så många klockor man vill ha..Grattis, riktigt fin klocka och kul att läsa om varför du just valde FOIS:en!
grattis, mycket rolig klocka, hur känns det med något som är större än Cartier?Nytt in i lådan!
Mitt första inrop från Kaplans
Det blev en Bulgari LCV 35S. Har velat prova Bulgari ett tag så känns kul att det blev av.
Tack! Det känns bra om än lite ovant, men kul att variera. Den lär finnas tillgänglig på Malmö-GTG:n den 12/12 ifall du vill klämma och känna.grattis, mycket rolig klocka, hur känns det med något som är större än Cartier?
Ska se om jag kan komma loss, hade varit kul att testa!Tack! Det känns bra om än lite ovant, men kul att variera. Den lär finnas tillgänglig på Malmö-GTG:n den 12/12 ifall du vill klämma och känna.