Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
FedEx ringde på idag. Det var väntat. Jag fick nämligen leveransbesked i torsdags från Hong Kong. Min Kickstarterklocka var klar och redo att skickas.
Ett case som är fullt tillräckligt för att förvara klockan.
Diskret logga. Eller hur?
Och öppnar man sitt case är det inte speciellt märkvärdigt i sig, men klockan är inplastad och fin. Serienumret ligger under 200.
Armbandet som sitter på är nog det som jag kommer att behålla på. Ett extra med orange söm blev medlevererat. Det är också snyggt, men inte lika mycket som det svarta. Eventuellt att jag köper ett svart pvd Zulu eller G10 senare.
Mobilnärbild på uret liggandes på ett vitt papper. Mobilen har verkligen problem med vitbalansen i fotona den tar.
Detalj tagen genom lupp.
Ytterligare en detalj via lupp.
-
Sist men inte minst wristshot.
Supernöjd. Detta är väl den enda av klockorna som finansierats via Kickstarter som jag känt varit "klockren" att beställa. Och jag är inte besviken.
https://www.kickstarter.com/project...-first-affordable-forged-carbon?ref=discovery
Snyggt,Här kommer ett bidrag på dagens köp.
Grattis!Här kommer ett bidrag på dagens köp.
TackSnyggt,
Grattis
TackGrattis!
Härligt, alltid gött att ha en Helt ny, gratulerar!Här kommer ett bidrag på dagens köp.
Tack det är gött att ha sitt namn på certetHärligt, alltid gött att ha en Helt ny, gratulerar!
Den är riktigt jävla bra!Dags för paketöppning!
Nomos Zürich Weltzeit.
Återkommer med fler ordentliga foton och en recension när doften av ny klocka har försvunnit från bostaden och min erektion lagt sig.
Grattis!Längesen det trillade in något nytt nu.
Men så snubblade jag lite spontant över denna
Röd tejp bådar ju alltid gott!
Röd låda också!
Det blir tvåton till jul!
Barnsligt enkelt att förkorta länken också. Sitter som ett smäck! 29mm har aldrig känts större
Längesen det trillade in något nytt nu.
Men så snubblade jag lite spontant över denna
Röd tejp bådar ju alltid gott!
Röd låda också!
Det blir tvåton till jul!
Barnsligt enkelt att förkorta länken också. Sitter som ett smäck! 29mm har aldrig känts större
Gillar den skarpt! Grattis.Blev ett spontanköp i dagarna. Fastnade för den gråa sunbursttavlan. Ett stort plus var också meshet från Staib som den kom på. Får se hur länge den får stanna
Sinn 104
Ser ut att passa bra på mesh. Är lumen verkligen blå eller det det bara bilden som luras?Äh, det blev en Seiko 5a till. De är svåra att motstå. Riktigt skön. Såklart lite tyngre än den gröna som levererades på Nato men sitter bra på armen.
Ser ut att passa bra på mesh. Är lumen verkligen blå eller det det bara bilden som luras?
Riktigt bra, grattis!Blev ett spontanköp i dagarna. Fastnade för den gråa sunbursttavlan. Ett stort plus var också meshet från Staib som den kom på. Får se hur länge den får stanna
Sinn 104
Grym! GrattisBlev ett spontanköp i dagarna. Fastnade för den gråa sunbursttavlan. Ett stort plus var också meshet från Staib som den kom på. Får se hur länge den får stanna
Sinn 104
Den var riktigt trevlig, grattis.Dagens vintage fynd, riktigt trevlig! Seiko I jättebra skick, en 8305-1010 från 1967
Härliga index! Aldrig sett tidigareDagens vintage fynd, riktigt trevlig! Seiko I jättebra skick, en 8305-1010 från 1967