En äldre gentleman i Rom. Han har haft den sen ny.riktigt nice ännu mer nice med fullsett!
stort grattis
vart köpte du den ifrån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En äldre gentleman i Rom. Han har haft den sen ny.riktigt nice ännu mer nice med fullsett!
stort grattis
vart köpte du den ifrån?
inte ofta man ser dessa gamla gula boxarna!En äldre gentleman i Rom. Han har haft den sen ny.
verkar som han bara köpte ytterkartongen...Den ytterkartongen känner jag igen, spännande att se innehållet.
verkar som han bara köpte ytterkartongen...
Den ytterkartongen känner jag igen, spännande att se innehållet.
Konstigt att man lägger upp en bild på en låda i denna tråden bara...Såg att det kommit handledsskott i GS tråden, resten av paketöppningen kanske kommer.
DAMNTrippelöppning från AD, måste ha varit snäll i år
Grattis till vinsten.Alltid kul med att få hämta ut paket
Extra kul att fått vinna den här på KS
https://klocksnack.se/threads/poll-utse-vinnaren-av-mudmaster-passarounden.125139/
Stort tack!!Grattis till vinsten.
Grattis, det var välförtjänt. Hoppas att du blir nöjd! Har själv en sån och den är grym.Alltid kul med att få hämta ut paket
Extra kul att fått vinna den här på KS
https://klocksnack.se/threads/poll-utse-vinnaren-av-mudmaster-passarounden.125139/
Tack så mycketGrattis, det var välförtjänt. Hoppas att du blir nöjd! Har själv en sån och den är grym.
Haha, det är rätt! Om inget annat så är det en bra ursäkt att använda klockan.Tack så mycket
Det blir jag helt säkert!
Jag har sedan tidigare GG 1000, men denna är lite roligare. Ser först fram emot att använda steg räknaren, det är nytt år med nya (alltid samma) mål
Ja och idag blev min sambo magsjuk så den kommer göra sig bra idag på flera sätt får bara hoppas att jag och barnen håller oss friska. Annars blir det inte mycket steg att räknaHaha, det är rätt! Om inget annat så är det en bra ursäkt att använda klockan.
Riktigt fin! Grattis!!!Beställde i fredags, betalade i söndags och idag kom leveransen. Snabbt jobbat, hann inte ens få ångest av att vänta
Väldigt nöjd med den måste jag säga. Precis lagom mycket guld för min smak. Gummiremmen är tunn och fin kompletteras kanske med ett läder eller liknande över tid.
Strålande! Grattis.Beställde i fredags, betalade i söndags och idag kom leveransen. Snabbt jobbat, hann inte ens få ångest av att vänta
Väldigt nöjd med den måste jag säga. Precis lagom mycket guld för min smak. Gummiremmen är tunn och fin kompletteras kanske med ett läder eller liknande över tid.
GrattisBeställde i fredags, betalade i söndags och idag kom leveransen. Snabbt jobbat, hann inte ens få ångest av att vänta