En Casio med miniräknare kan aldrig bli fel!ramlade ner en liten rolig "guldare" i lådan idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Casio med miniräknare kan aldrig bli fel!ramlade ner en liten rolig "guldare" i lådan idag!
Sant och speciellt när de är så billiga!En Casio med miniräknare kan aldrig bli fel!
Grattis Den är grymOtroligt vacker klocka och urverket imponerar också! Köptes på lunchen var sedan in och fick länken justerad på Klockmaster Globen, snabbt och smidigt, fin service
Grattis, riktigt fin!Otroligt vacker klocka och urverket imponerar också! Köptes på lunchen var sedan in och fick länken justerad på Klockmaster Globen, snabbt och smidigt, fin service
Cyberpunk feelingramlade ner en liten rolig "guldare" i lådan idag!
Hahah, ja verkligen!Cyberpunk feeling
Snyggt! Stort gratis!Otroligt vacker klocka och urverket imponerar också! Köptes på lunchen var sedan in och fick länken justerad på Klockmaster Globen, snabbt och smidigt, fin service
Otroligt vacker klocka och urverket imponerar också! Köptes på lunchen var sedan in och fick länken justerad på Klockmaster Globen, snabbt och smidigt, fin service
Kul! Jag väntar själv på en 009J från Singapore. Beställde den 10/1 så borde inte vara allt för långt bortaBlev en SKX009, alla ska ju uppenbarligen äga en så det var väl dags för mig! Första intryck, ser bättre ut i verkligheten än på bild. Och fasen vad skön den är på handleden!
Najs, de är fina, tycker 009 är bra mycket roligare än 007.Kul! Jag väntar själv på en 009J från Singapore. Beställde den 10/1 så borde inte vara allt för långt borta
Instämmer! Blir min första "riktiga" klocka så det känns kulNajs, de är fina, tycker 009 är bra mycket roligare än 007.
Grattis. Du skulle köpt min...både billigare och med fiiiin länk extraBlev en SKX009, alla ska ju uppenbarligen äga en så det var väl dags för mig! Första intryck, ser bättre ut i verkligheten än på bild. Och fasen vad skön den är på handleden!
Tack! Haha ja det hade varit en bättre deal.Grattis. Du skulle köpt min...både billigare och med fiiiin länk extra
Men som du säger...en SKX ska alla äga någon gång!Tack! Haha ja det hade varit en bättre deal.
Har förstått det! Tror det blir en keeper. Jag köper numera bara för att behålla och inte flippa (försöker jag iallafall), och den här tror jag att jag blir nöjd med så det blir nog ingen flipp här inteMen som du säger...en SKX ska alla äga någon gång!
Ett tips bara...byt ut originallänken mot något annat bättre. Blir så mycket bättre!Har förstått det! Tror det blir en keeper. Jag köper numera bara för att behålla och inte flippa (försöker jag iallafall), och den här tror jag att jag blir nöjd med så det blir nog ingen flipp här inte
Det är på listan, men jag ska känna lite på originallänken först. Skön är den, men den är inte högkvalitativ alls hahaEtt tips bara...byt ut originallänken mot något annat bättre. Blir så mycket bättre!
Nej, rasslig ä bara förnamnet.Det är på listan, men jag ska känna lite på originallänken först. Skön är den, men den är inte högkvalitativ alls haha
App app app, inte klaga på den länken! Är ju den skönaste länk som någonsin tillverkats till SKX!Ett tips bara...byt ut originallänken mot något annat bättre. Blir så mycket bättre!
Det är på listan, men jag ska känna lite på originallänken först. Skön är den, men den är inte högkvalitativ alls haha
Jo, allt är juh relativtApp app app, inte klaga på den länken! Är ju den skönaste länk som någonsin tillverkats till SKX!
Japp, helt klart! Jag gillar den ändå, kör den ibland på min SKX och den är både charmig och skön.Jo, allt är juh relativt
ta pengarna å spring
Fick en påse med lite blandat...