Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Kom ett efterlängtat paketTror dessa 2 blir bra kompisar
Synd bara på att jag missade att kolla upp ändlänkarna. Får ta mig till Nymans vid tillfälle.Snyggt!
Ja det är jobbigt, men känslan när du får på länken blir bara bättre då när du väntat lite extraSynd bara på att jag missade att kolla upp ändlänkarna. Får ta mig till Nymans vid tillfälle.
Grattis till en läcker klocka.Nyinkommet!
Grattis. Mkt fin !!Nyinkommet!
Grattis till en läcker klocka.
Tack!Grattis. Mkt fin !!
En väldigt fin grön!Första klockan för 2020 blev en spontanare.
Oris premiär! Aquis Date 43, Grön tavla
Tack!!En väldigt fin grön!
Bra skick där!Kom ett efterlängtat paketTror dessa 2 blir bra kompisar
Är sista länkbiten innan ändlänken korrekt? För visst har du feta stift?Synd bara på att jag missade att kolla upp ändlänkarna. Får ta mig till Nymans vid tillfälle.
Bra skick där!
Jo den är bara 2-3 månader. Jo så långt är det rätt, måste tydligen in på Nymans och fixa 502b-länkar.Är sista länkbiten innan ändlänken korrekt? För visst har du feta stift?
Hojta om jag kan hjälpa till med något!Jo den är bara 2-3 månader. Jo så långt är det rätt, måste tydligen in på Nymans och fixa 502b-länkar.
Har du ändlänkar ligger?Hojta om jag kan hjälpa till med något!
Tänkte om jag skulle springa förbi Rob eller Nymans åt dig!Har du ändlänkar ligger?
Jag messar digTänkte om jag skulle springa förbi Rob eller Nymans åt dig!
Cool! Det känns lite framtid när det står 2020 på just den.ramlade ner en liten rolig "guldare" i lådan idag!
Hahahah, tackar! Ja det känns lite som Back To The Future!Cool! Det känns lite framtid när det står 2020 på just den.
Trycker du på alla knappar samtidigt åker du tillbaka till 1960!Hahahah, tackar! Ja det känns lite som Back To The Future!
Hahahah, måste testa det!Trycker du på alla knappar samtidigt åker du tillbaka till 1960!
På egen risk!Hahahah, måste testa det!
Alltid!På egen risk!