Kibo
Basic
Hämtade du ut den på en AD?Tack för det! Ingen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hämtade du ut den på en AD?Tack för det! Ingen
Stilig! 2020?Riktigt grann den där!
Hur bra är verket i dessa? Håller de tiden bra?Fick ett paket på posten idag !
Väldigt fin! Lite som en välsvarvad och elegant dekorerad hockeypuck. Är det inte den reffen som @Molle gillar så mycket?Kul att testa något nytt!
Seiko SNE498, budget-Tuna!
Stämmer. Faktiskt förvånad då jag trodde jag skulle uppleva den som för liten, men den är helt kalas. Snygg också.Väldigt fin! Lite som en välsvarvad och elegant dekorerad hockeypuck. Är det inte den reffen som @Molle gillar så mycket?
Helt klart, klockren beater!Stämmer. Faktiskt förvånad då jag trodde jag skulle uppleva den som för liten, men den är helt kalas. Snygg också.
Jag tycker den håller tiden bra. Dock är detta min första automatiska så har inte jättemycket erfarenhetHur bra är verket i dessa? Håller de tiden bra?
Aha okey, ladda ner Toolwatch till telefonen så kan du testa där och håla kollJag tycker den håller tiden bra. Dock är detta min första automatiska så har inte jättemycket erfarenhet
Trevlig klocka! Funderade på likande i 38 mm men fanns endast med blå visare och index.Så då landade ett paket idag. Vad kan det tänkas vara?
Omega Aqua Terra, direkt ur boxen är första intrycket mycket bra. Sitter som ett smäck och är galet vacker.
Kolla refen 220.23.38.20.03.001 den är 38mm, blå tavla med roseindex. Helt galet snygg om man gillar TT. Hade den funnits i 41 hade jag gått på den.Trevlig klocka! Funderade på likande i 38 mm men fanns endast med blå visare och index.
Ett företag som heter The case farm. Kostade ca 1950kr. Finns Norrpack också. De är lite billigare men har inte handlat hos dem.Stilig box. Vart hittade du den konfigurationen? @The_ill_Eagle ?
Grymt fin klocka. Grattis!
Kul! Känns ju fortfarande så varje gång det är paketöppning även i vuxen ålderBlev en hektisk paketöppning när grabben fick sin klocka
årets farsa å när barnet tröttnar så kan du ta över denBlev en hektisk paketöppning när grabben fick sin klocka
årets farsa å när barnet tröttnar så kan du ta över den
Haha, hittade min gamla i en byrålåda häromdagen. Kul!95:- för denna lilla rackare, var tvungen att slå till för nostalgins skull. Kartong och allt också, trodde den skulle komma i en påse!
Men jisses vad liten den är! Får nog gå till 6-åringen, det blir nog populärt Måste bara hitta en G-Shock till mig själv också.
Fick hem min nya klocklåda idag. En Pelicase 1400. Lite roligt att lådan kostan mer eller ungefär lika mycket som flera av min klockor Slängde ned samlingen där i dessutom