Rolex tid är pengar
Silver
Den meteoriten finns även på andra klockor, med lite lägre prissättning. Om det är den man vill åt.
Tavlan är cherry on top blandat med resten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den meteoriten finns även på andra klockor, med lite lägre prissättning. Om det är den man vill åt.
Ref nr på den pärlan?Dra mig baklänges under vattnet den där var snygg! Hög vill-ha-faktor! Bra smak
Ref nr på den pärlan?
Bra val av beaterKöpte ny klocka igår, tack @Nymans Ur 1851 i Västerås för bra service.
Denna var dock inte till mig, frugan som fick en ny beater.
Bra val! Frugans hälsarKöpte ny klocka igår, tack @Nymans Ur 1851 i Västerås för bra service.
Denna var dock inte till mig, frugan som fick en ny beater.
Snygg! Ursäkta okunnig fråga, men hur stor är den där? Och den vanliga är 42mm?Beställt från fjärran land och nu kom det fram till postombudet. Mycket fint skick, över förväntan! Vet att det råder delade meningar om Speedmaster Reduced men den känns trevlig på min handled. Länken och spännet är väl inte 100/100, men det hade jag inte förväntat mig heller. Dock höll båda fint skick!
Ta emot paketet. Alltid spännande och man funderar på hur de packat min ”watch only”-beställning.
Ser lovande ut.
Mm, betydligt hellre något sånt här än inget alls. Borde köpa på mig ett gäng såna här lådor. Kan inte kosta för mycket men känns väldigt trevligt.
Där har vi han!
På armen! Fel tid och för stor.Kortat länken och ställt tiden.
Inspektera!
Ok!
Tack å bock! Ha en fin dag!
Snygg! Ursäkta okunnig fråga, men hur stor är den där? Och den vanliga är 42mm?
Nytt idag, från Japan
Sprillans ny. Har svårt att köpa klockor som jag ska ha länge som är begagnade.. är lite konstigStort grattis, den där är så jäkla grym! Min favorit-GS. Ny eller begagnad?
När sekundvisaren möter minutmarkeringen på ett så perfekt sättNytt idag, från Japan
Hehe jaaa.. den är verkligen sjuk finish på klockan..När sekundvisaren möter minutmarkeringen på ett så perfekt sätt
Har under en tid varit sugen på denna. Trålat chrono24 och blocket. Efter ett tag har jag kommit fram till att jag vill ha en ny. Har varit inne hos den lokala handlaren i Malmö men känt att jag inte fått rätt hjälp.
Kom på att @ERIKSON URHANDEL är aktiva på forumet. Slängde iväg ett PM och fick snabbt svar. Tack till Richard och Martin för en snabb och okomplicerad affär!
Här har vi uret i fråga:
Man skymtar märket..
Omega Seamaster Planet Ocean
43,5 mm
Cal 8900
Väldigt nöjd!
De orangea detaljerna livar verkligen upp! Grattis!
Sjukt fin!! Stort grattis till din nya fina klockaHar under en tid varit sugen på denna. Trålat chrono24 och blocket. Efter ett tag har jag kommit fram till att jag vill ha en ny. Har varit inne hos den lokala handlaren i Malmö men känt att jag inte fått rätt hjälp.
Kom på att @ERIKSON URHANDEL är aktiva på forumet. Slängde iväg ett PM och fick snabbt svar. Tack till Richard och Martin för en snabb och okomplicerad affär!
Här har vi uret i fråga:
Man skymtar märket..
43,5 mm
Cal 8900
Väldigt nöjd!
Tack!Sjukt fin!! Stort grattis till din nya fina klocka
Riktigt fin klocka. Men lite märkligt att de skickar en så pass dyr klocka med tjänsten MyPack Collect som inte täcker klockor om något skulle hända.Har under en tid varit sugen på denna. Trålat chrono24 och blocket. Efter ett tag har jag kommit fram till att jag vill ha en ny. Har varit inne hos den lokala handlaren i Malmö men känt att jag inte fått rätt hjälp.
Här har vi uret i fråga:
Man skymtar märket..
43,5 mm
Cal 8900
Väldigt nöjd!
Riktigt fin klocka. Men lite märkligt att de skickar en så pass dyr klocka med tjänsten MyPack Collect som inte täcker klockor om något skulle hända.
Jag har aldrig blivit av med ett MyPack-paket men händer det någonting hade jag inte låtit butiken lägga skiten på mig utan då får de skicka en ny klocka eller skicka tillbaka pengarna.Det har jag inte ens tänkt på. Men det är väl bara värde som täcker klockor, och det är omständigare att skicka.
Rek, skicka lätt och Mypack collect åker i samma burar, och ger ingen ersättning om det skulle försvinna. Finns kanske någon försäkring butiken har som täcker transport. jag är iaf glad att jag fick paketet snabbt.
Avsändaren är ansvarig för försändelsen till dess att den når mottagaren. Om de då väljer att använda en tjänst som inte ersätter förlust eller skador så är det triat för dem men det är inte ditt problem.Jag har aldrig blivit av med ett MyPack-paket men händer det någonting hade jag inte låtit butiken lägga skiten på mig utan då får de skicka en ny klocka eller skicka tillbaka pengarna.