AE41500
Silver
Udda pjäs, vet du vad som står på tavlan?Velat länge, men trillade dit till slut. Seagull 1963
Fick du med 3 armband? Kan tycka armbandet, när den är i lådan, verkligen passar. Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Udda pjäs, vet du vad som står på tavlan?Velat länge, men trillade dit till slut. Seagull 1963
Tack!Udda pjäs, vet du vad som står på tavlan?
Fick du med 3 armband? Kan tycka armbandet, när den är i lådan, verkligen passar. Grattis!
Klart imponerande uppackningsinlägg och snyggt gammal vintage ur. Grabben är garanterat stolt över farsan.Velat länge, men trillade dit till slut. Seagull 1963
Velat länge, men trillade dit till slut. Seagull 1963
10 grader, regn og vind ute - da er fint å ha fått pakke på døren.
Alignment er så der, men fargen er flott.
Ja, den er jo en "Red special"Wow, verkligen speciell.
Första klockaffären för mig på denna sida. Stort tack till @Fredrik78 för smidig affär och till min dröm G-shock! Ett av två klockmål denna sommaren uppnådd!
Mycket trevlig och alltid rätt med Brian May! Nu är det bara inköp av hans signatur-gitarr som återstår?10 grader, regn og vind ute - da er fint å ha fått pakke på døren.
Alignment er så der, men fargen er flott.
Først må jeg lære meg spille.Mycket trevlig och alltid rätt med Brian May! Nu är det bara inköp av hans signatur-gitarr som återstår?
Hehe, begränsad upplaga indeed.Først må jeg lære meg spille.
Men skulle jeg hatt den, måtte det vært originalen, og den ekstremt limited.
Grym, definitivt Seikos bästa släpp i år.Fick hem denna Prospex 62 MAS SPB 147j 1 för ett par veckor sedan från Seiko boutique i Lyon Frankrike. På grund av Covid 19 var den försenad ut till butiker. De kontaktade mig när de fick in den och 3 dagar senare var den här med UPS.
En riktigt trevlig skorpa med 70 timmars gångreserv
Jösses, grattis x3!
Nu snackar vi, så ska det se ut
Trevlig trio, särskilt den sista SBGV245
Riktigt snygg den där, vad är det för ref?Nytt idag, från Japan
sbgv245Riktigt snygg den där, vad är det för ref?
Supercool!Tror min sommarklocka dök upp.
Ser bra ut! Hur stor omkrets på armen?Lagom till Speedy Tuesday dök klockan upp som jag har spanat på i många år. Mitt första "större" klockköp så jag svävar bland moln just nu. Visst det är ingen Pro men denna modellen passar mina taniga handleder bättre. Även positivt överraskad till skicket då bilderna inte alltid är lätta att bedöma. Nu ska bara länken kortas med men det får bli imorgon