Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Min handled är 17 cm så denna storlek tycker jag är lagom. Något större funkar säkert också beroende på modell.Ser bra ut! Hur stor omkrets på armen?
Tror min sommarklocka dök upp.
Den gjorde sig väldigt bra med gummibandet. Grattis!Tror min sommarklocka dök upp.
Grymt fin klocka, vad är det för ref?Tror min sommarklocka dök upp.
Ser ut som denna (men rätta mig om jag har fel!): https://www.klockmagasinet.com/oris-carysfort-reef-limited-edition-01-798-7754-4185-set-rsGrymt fin klocka, vad är det för ref?
Ser ut som denna (men rätta mig om jag har fel!): https://www.klockmagasinet.com/oris-carysfort-reef-limited-edition-01-798-7754-4185-set-rs
Två härliga klockdagar helt enkelt Grymt!Ingen storstilad paketöppning men en bild på vad som trillade in igår och idag. BB58 Blue och en klassisk 005.
Grym duo! Funkar till allt!Ingen storstilad paketöppning men en bild på vad som trillade in igår och idag. BB58 Blue och en klassisk 005.
MegaGrattis ser riktigt schysst ut!Tror min sommarklocka dök upp.
Dagskivan var grymt cool på den och hela klockan med! Snygg@CASIO G-Shock GA-2100-1A1ER
Dagens nyförvärv, lyckades knipa sista exemplaret på Mollstedts i Karlstad! Grymt nöjd, har en känsla av att denna kommer att användas flitigt i sommar!
CASIO G-Shock GA-2100-1A1ER
Dagens nyförvärv, lyckades knipa sista exemplaret på Mollstedts i Karlstad! Grymt nöjd, har en känsla av att denna kommer att användas flitigt i sommar!
Hämtade ett litet paket från Berlin idag...
Och vad gömmer sig här då?
Min dyraste Enicar så här långt men det var det värt! Den enda Enicar har som har ett verk från Lemania!
Så här efter lite puts av glas och justering av tid:
Spank you!snygg!!
Grattis och välkommen i gänget!Endelig kom den
Häftig Grattis!Endelig kom den
Stort grattis!!! Så galet fin klocka det därEndelig kom den
Grattis och välkommen i gänget!
Häftig Grattis!
Stort grattis!!! Så galet fin klocka det där
Grymt snygg. Har sett den i verkligheten och måste säga att jag är mäkta imponerad!Endelig kom den