dorosenko72
Basic
Spännande! Vilka kandidater har du för den sista ädla platsen?Spanar in samlingen och funderar på vilken pjäs som ska få inta sista platsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande! Vilka kandidater har du för den sista ädla platsen?Spanar in samlingen och funderar på vilken pjäs som ska få inta sista platsen.
Är ute efter en mer elegant pjäs. Cartier har några intressanta alternativ. Har du något förslag?Spännande! Vilka kandidater har du för den sista ädla platsen?
Grattis! Riktigt fin klocka, har själv aldrig haft någon Sinn men den där föll mig verkligen i smaken! Du valde även helt rätt band av de du testadeIdag kom den min första Sinn.
104St Sa A B E Limited Edition 1/1000
Fick ett mycket gott intryck genast och sitter väldigt skönt.
Kommer nog köra på sista bandet ett beige canvas från @Feskarn till att börja med.
Stort tackGrattis! Riktigt fin klocka, har själv aldrig haft någon Sinn men den där föll mig verkligen i smaken! Du valde även helt rätt band av de du testade
Grattis! Riktigt fin!Idag kom den min första Sinn.
Kommer nog köra på sista bandet ett beige canvas från @Feskarn till att börja med.
TackGrattis! Riktigt fin!
Snyggt! Speciellt på natot med rand, imho.Idag kom den min första Sinn.
Nja, det är ju så personligt men hade jag själv haft den lådan hade jag också gått på ngt mer elegant som Cartier Tank eller JLC Reverso . God jaktlyckaÄr ute efter en mer elegant pjäs. Cartier har några intressanta alternativ. Har du något förslag?
Tack,ja det gjorde sig fint.Snyggt! Speciellt på natot med rand, imho.
Kul med en Pasha, 35mm? Posta gärna några bilder och tankar om den i Cartiertråden.Spanar in samlingen och funderar på vilken pjäs som ska få inta sista platsen.
TackarGrattis
Riktigt snygg!
Länge varit sugen på den där.
Spanar in samlingen och funderar på vilken pjäs som ska få inta sista platsen.
Wow, riktigt fin!Gick in på Klockmaster och skulle titta på de nya Seikomodellerna. Blev ett spontanköp. Riktig fullträff!
Grattis till en riktigt lyckad modell! Seiko har verkligen fått till det med den där. Den blågrå tavlan är magisk!Gick in på Klockmaster och skulle titta på de nya Seikomodellerna. Blev ett spontanköp. Riktig fullträff!
Idag kom den min första Sinn.
Stort tackGrattis till en riktigt snygg klocka! Börjar själv bli sugen på en Sinn...
Hej! Vad har du för pris på den? Länk?
Det är 3 lägen och den byter rotationsriktning själv.Hej! Vad har du för pris på den? Länk?
Har du 2 olika lägen på rpm winder?
Tack för mig.
”That it ain’t no Sinn, to be glad you’re alive.”
– Bruce Springsteen, Badlands
Mera känsla av renodlad dykarklocka får man leta efter
Denna ska få stå i glasskåpet tills man hittar ett äventyr den är värdig.
”That it ain’t no Sinn, to be glad you’re alive.”
– Bruce Springsteen, Badlands
Köpte den från Creationwatches.com, det var den enda hemsidan jag kunde hitta som hade den Japanska modellen kvar, fick ge 3500kr totalt.Grymt! Får man fråga var du köpte den från?
Köpte den från Creationwatches.com, det var den enda hemsidan jag kunde hitta som hade den Japanska modellen kvar, fick ge 3500kr totalt.