Maaaxz
Basic
4 dagar, gillar den stark! Den har mera lysmassa och de blåa och röda färgerna är mörkare än på malaysia versionen. Samt att jag tycker finishen är bättreHur långt tid tog leveransen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
4 dagar, gillar den stark! Den har mera lysmassa och de blåa och röda färgerna är mörkare än på malaysia versionen. Samt att jag tycker finishen är bättreHur långt tid tog leveransen?
4 dagar, gillar den stark! Den har mera lysmassa och de blåa och röda färgerna är mörkare än på malaysia versionen. Samt att jag tycker finishen är bättre
Riktigt cool! Är det svepande sekund eller tickande på den?Vilket klipp!!!!
Nej det tror Jag knappast det var när jag budade hem denna på Tradera, men jag ville ha den, kosta vad det kosta vill, men nu har jag något roligt att ha på skrivbordet på jobbet,
när jag nu får återvända dit kanske nästa år.
Tickande men nöjd ändåRiktigt cool! Är det svepande sekund eller tickande på den?
Ja, det ska du vara! Bara undrade för jag har två varianter med liknande tavla och en tickar och en sveper.Tickande men nöjd ändå
Då var det min tur igen.
Först och främst tack igen @ERIKSON URHANDEL för, som alltid fantastisk service!
En Sinn 104 på h länk är nu min
Den där ligger ständigt och pyr i bakhuvudet, alt en MM300. Grattis till fin klocka!Gick in på Klockmaster och skulle titta på de nya Seikomodellerna. Blev ett spontanköp. Riktig fullträff!
Ouch!Tänkte att jag skulle få hem en ny klocklåda då samlingen börjar växa lite.
Hämtade ut paketet som verkade lite trött ... men okej tänkte jag.
Eloge till budfirman. Vi får försöka igen
Fan vad trist. Gick det bra med reklamationen?Tänkte att jag skulle få hem en ny klocklåda då samlingen börjar växa lite.
Ouch!
De va ingen dålig smäll den fått. Får hoppas den inte tog allt för lång tid att få hem. Förstår nu varför min nya winder var så välpaketerad.
Fan vad trist. Gick det bra med reklamationen?
Fan vad tristTänkte att jag skulle få hem en ny klocklåda då samlingen börjar växa lite.
Cool! Måste skaffa något liknande och ha på jobbet jag med...Vilket klipp!!!!
Nej det tror Jag knappast det var när jag budade hem denna på Tradera, men jag ville ha den, kosta vad det kosta vill, men nu har jag något roligt att ha på skrivbordet på jobbet,
när jag nu får återvända dit kanske nästa år.
Supersnygga färger i det lagom slitna skicket! Grattis!Paketöppning!
Vad är det här mån tro?
Titta! En liten kebabrulle kanske?
Oj nu blev det mörkare, kokainpaket?
Phew! Det är en klocka så klart
Jävlar vad cool! Det är en vintage Squale 1515 "MEDIUM" 34mm.
Fint skick överlag
jämförelse
Och nu lite wristshots
Tackar, håller med!Supersnygga färger i det lagom slitna skicket! Grattis!
Rejäl låda till den! SnyggtSåja! Mitt WIS liv är nära komplett, denna klocka är jag rakt igenom. Så jävla nöjd! Andra gången gilt nu stannar hon
Vilken glad överraskning att jag fick Tyska marknadens SLA033 version!
Thanx!Rejäl låda till den! Snyggt
Grattis till din nya klocka och vilken häftig lådaSåja! Mitt WIS liv är nära komplett, denna klocka är jag rakt igenom. Så jävla nöjd! Andra gången gilt nu stannar hon
Såja! Mitt WIS liv är nära komplett, denna klocka är jag rakt igenom. Så jävla nöjd! Andra gången gilt nu stannar hon
Grattis! Vad är det för batong som följer med? Ficklampa?Såja! Mitt WIS liv är nära komplett, denna klocka är jag rakt igenom. Så jävla nöjd! Andra gången gilt nu stannar hon
Grattis till din nya klocka och vilken häftig låda
-Wow! Grattis Det är andra gången du köper denna?
Grattis! Vad är det för batong som följer med? Ficklampa?
Du kan ju annars sälja den lampan till en behövande dykare som jagTack grabbz! Japp andra gången nu, förra såldes till förmån för min speedy sen dess extremt saknad.
Det är en ficklampa från Scubapro ifall jag vill dyka efter skeppsvrak
Haha absolut, 9KDu kan ju annars sälja den lampan till en behövande dykare som jag
Hahahah, njaaaa då tror jag att det får vaHaha absolut, 9K