Gott snack.....den är galenÄlskar Yachtmastern!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gott snack.....den är galenÄlskar Yachtmastern!
Tomten kom tidigt här med, under förra veckan ramlade två nya fullset in till Rostern... Gillar dom mycket!
Tyckte priserna var lite väl höga i Singapore, men hälsa gärna Marina Bay Sands från mig
Man lämnar inte Singapore utan ny klocka
Fan va fina, grattis!Tomten kom tidigt här med, under förra veckan ramlade två nya fullset in till Rostern... Gillar dom mycket!
Go for itDen här tråden skapar ett helvete för mitt löfte till mig själv att inte köpa en ny klocka innan Jul! Härligt med så många tidiga julklappar
gott snack...tackar! Otroligt nöjd med dessa tillskott!!Fan va fina, grattis!
Tomten kom tidigt här med, under förra veckan ramlade två nya fullset in till Rostern... Gillar dom mycket!
Den här tråden skapar ett helvete för mitt löfte till mig själv att inte köpa en ny klocka innan Jul! Härligt med så många tidiga julklappar
Dom är faktiskt galna irl!! TackarMen fy faaaaan vilken jävla kombo!!
Inte nog med en drömklocka utan klipper till med två av det ballaste Rolex erbjuder!!! Äckligt avundsjuk
TackarInte alls dumt dumt andheg, Grattis!
Verkligen snygg, önskar min inte var en hög med delar... GrattisSkitfräck gammelryss ju. Så lite julig stämning på det.
Sjukt snygg YM, grattis (den andra är inte heller så dum)Tomten kom tidigt här....
Skitfräck gammelryss ju. Så lite julig stämning på det.
Stående ovationer! Vilka pärlor, grattis!Tomten kom tidigt här med, under förra veckan ramlade två nya fullset in till Rostern... Gillar dom mycket!
Men dom där är ju värda en riktig paketöppning!! Grattis till två utav mina personliga favoriter!Tomten kom tidigt här med, under förra veckan ramlade två nya fullset in till Rostern... Gillar dom mycket!
TackarStående ovationer! Vilka pärlor, grattis!
Ja, borde nog det....My badMen dom där är ju värda en riktig paketöppning!! Grattis till två utav mina personliga favoriter!
Det är inte försent, inte så många som hunnit se dem här änJa, borde nog det....My bad
Vad ska man säga, Rolex Daytona 116520, en klassiker! I sitter ett grymt kronografverk calibre 4130 som förmodligen är det bästa som gjorts.
Tackar, den är galen!Stort grattis! Den blåa tavlan är grym!
Vad är det för armband du har förresten?