• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Grattis Uffe själv gjorde jag den omvända resan till GBG och plockade hem denna!
image.jpg

Nytt försök..

Jag hade tänkt att jag skulle dra iväg en magnifik paketöppning idag men tiden räcker helt enkelt inte till, så det får räcka med några bilder från min fantastiska resa till Stockholm igår då två av mina julönskningar gick i uppfyllelse på samma gång: dels ynnesten att få bära en klocka som länge har varit en ouppnåelig dröm och dels möjligheten att kunna köpa den ny i Sveriges bästa klockbutik :) Tack Therese! Du satte guldkant på mitt klockköp! Tack ROB-1832 :) Och Tack andheg du gjorde det här möjligt! Jag är mycket tacksam! Slutligen vill jag också tacka jabla Af Sjodahl och Stene13 för glada tillrop och stöttning :) Fan vad grymma ni är!

Äntligen, satt uppe och väntade halva natten på denna öppning! Klär dig verkligen! Ser fantastik ut! Stort grattis!!!!!!!

Tomten kom tidigt här med, under förra veckan ramlade två nya fullset in till Rostern... Gillar dom mycket!

W2hPVFl.jpg

RgVjQN7.jpg

GÖTT JOBBAT BRO! Två riktiga pärlor som jag personligen verkligen älskar att ha i samlingen, du måste ha varit för jäkla snäll det här året andheg :meh:, eller kan det vara så att du har betalat den lilla feta TOMTE Jäveln lite pengar ellé :D! Jaja...strunt samma ett stort; STORT GRATTIS Mannen.

Nytt försök..

Jag hade tänkt att jag skulle dra iväg en magnifik paketöppning idag men tiden räcker helt enkelt inte till, så det får räcka med några bilder från min fantastiska resa till Stockholm igår då två av mina julönskningar gick i uppfyllelse på samma gång: dels ynnesten att få bära en klocka som länge har varit en ouppnåelig dröm och dels möjligheten att kunna köpa den ny i Sveriges bästa klockbutik :) Tack Therese! Du satte guldkant på mitt klockköp! Tack ROB-1832 :) Och Tack andheg du gjorde det här möjligt! Jag är mycket tacksam! Slutligen vill jag också tacka jabla Af Sjodahl och Stene13 för glada tillrop och stöttning :) Fan vad grymma ni är!

Åhååå...vilket härligt reportage gubben ;), tråkigt att det ej fanns tid att träffas när du ändå var så nära som i Stockholm ca: (25) mil. Måste var en härlig känsla att få köpa på sig något nytt så där, att bara få ta av all plast på klockan måste vara en otrolig KICK! Jag ger tummen upp ggr 2, ett stort, Stort, STORT GRATTIS MY MAN!

Nytt försök..

Grattis till en grym klocka!

Nytt försök..

Fan va bra! Grattis!

Tillbaka
Topp