Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow grattis! Hur känns länken hittills?
Äntligen, satt uppe och väntade halva natten på denna öppning! Klär dig verkligen! Ser fantastik ut! Stort grattis!!!!!!!Nytt försök..
Jag hade tänkt att jag skulle dra iväg en magnifik paketöppning idag men tiden räcker helt enkelt inte till, så det får räcka med några bilder från min fantastiska resa till Stockholm igår då två av mina julönskningar gick i uppfyllelse på samma gång: dels ynnesten att få bära en klocka som länge har varit en ouppnåelig dröm och dels möjligheten att kunna köpa den ny i Sveriges bästa klockbutik Tack Therese! Du satte guldkant på mitt klockköp! Tack ROB-1832 Och Tack andheg du gjorde det här möjligt! Jag är mycket tacksam! Slutligen vill jag också tacka jabla Af Sjodahl och Stene13 för glada tillrop och stöttning Fan vad grymma ni är!
Länken är riktigt fin sitter som en smäck!Wow grattis! Hur känns länken hittills?
Tomten kom tidigt här med, under förra veckan ramlade två nya fullset in till Rostern... Gillar dom mycket!
Nytt försök..
Jag hade tänkt att jag skulle dra iväg en magnifik paketöppning idag men tiden räcker helt enkelt inte till, så det får räcka med några bilder från min fantastiska resa till Stockholm igår då två av mina julönskningar gick i uppfyllelse på samma gång: dels ynnesten att få bära en klocka som länge har varit en ouppnåelig dröm och dels möjligheten att kunna köpa den ny i Sveriges bästa klockbutik Tack Therese! Du satte guldkant på mitt klockköp! Tack ROB-1832 Och Tack andheg du gjorde det här möjligt! Jag är mycket tacksam! Slutligen vill jag också tacka jabla Af Sjodahl och Stene13 för glada tillrop och stöttning Fan vad grymma ni är!
Tack så otroligt mycket Af Sjodahl Vi måste ses snart din galning!
Hehe...Mmm, jag hoppas att du har det som nyårslöfte min vän !!!
På KS är det julafton året runt! Kunde inte missa chansen att köpa en klocka som agerat utviksmodell! Nu har jag två klockor som agerat modeller i diverse magasin!
Nytt försök..
Tungt! Mer bilder!
Nytt försök..
Bättre wristshots kommer i fredagstråden